شناسه خبر : 75356
دوشنبه 19 خرداد 1399 , 08:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس فراکسیون ایثارگران خبر داد:

ثبت نام بیش از ۱۰۰نماینده برای عضویت در فراکسیون ایثارگران

حجت الاسلام نوروزی از ثبت نام ۱۰۰ نماینده ی مجلس یازدهم در فراکسیون ایثارگران تاکنون خبر داد...

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس یازدهم از انتخاب اوحدی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و نسبت به حل مشکلات ایثارگران با حضور وی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس، ضمن خرسندی از انتصاب سعید اوحدی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی رئیس‌جمهور، از ثبت نام بیش از 100 نماینده در فرکسیون ایثارگران خبر داد.

با انتخاب آقای اوحدی به سمت ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، جامعه ایثارگری در آینده قطعاً مشکلی نخواهد داشت و چالش سال های گذشته در مورد بیمه تکمیلی و مسائل معیشتی ایثارگران تکرار نخواهد شد.

وی در خصوص انتظارات جامعه ایثارگری از ریاست جدید بنیاد شهید، خاطرنشان کرد: به نظر من آقای اوحدی می‌تواند بنگاه های اقتصادی بنیاد شهید را، با کمک تجربه علم و آگاهی که از مسائل این نهاد دارد و با بهره گیری از تجربیات خود در شرکت آزادگان، فعال‌تر کند.

نماینده سه دوره متوالی مجلس شورای اسلامی، در خصوص مطالبات جامعه ایثارگری یادآور شد: در طول دوره مجلس دهم، یکی از مشکلات موجود نمایندگان ایثارگر مجلس و بنیاد شهید موضوع کسالت آقای شهیدی بود و به همین خاطر، ارتباط فراکسیون ایثارگران با بنیاد ضعیف بود و در واقع آنچه که به عنوان قانون و تصویب قوانین به نفع ایثارگران بود، از سوی بنیاد پشتیبانی نمی شد و این عدم حمایت باعث دل‌مشغولی و نگرانی جامعه ایثارگری شده بود.

وی ادامه داد: به طور مثال اجرای قانون اختصاص یک مقطع تحصیلی به ایثارگران، تبدیل وضعیت فرزندان و احتساب سه چهارم به عنوان کسری سربازی، به دلیل عدم حمایت و پشتیبانی از سوی بنیاد با مشکلات فراوانی مواجه بود.

نماینده ایثارگر حوزه انتخابی رباط کریم و بهارستان در مجلس یازدهم متذکر شد: آقای شهیدی پس از یک دوره ی طولانی کسالت و بستری شدن در بیمارستان، استعفای خود را به رئیس جمهور تقدیم کرد و به همین علت نتوانست آن طور که باید و شاید امور جامعه ایثارگری را سر و سامان دهد.

سخنگوی سابق کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه ساماندهی ایثارگران منتخب ملت در یک فراکسیون یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان منتخب ملت برای عضویت در فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم اعلام آمادگی کرده اند و امیدوارم در روز سه‌شنبه، نخستین جلسه فراکسیون در مجلس برگزار شود.

حجت الاسلام نوروزی در خصوص ریاست فراکسیون ایثارگران اظهار داشت: دوستانی که برای عضویت در فراکسیون ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل برای ریاست، از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

اینستاگرام
...
با تشکر از حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی عزیز .
انتصاب جانباز عزیز جناب آقای سعید اوحدی را به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک می گوییم که بهترین انتصاب است .و از این انتصاب بهتر ممکن نبود .
سلامتی ایشان و کارکنان عزیز بنیاد شهید بالاخص جانباز عزیز دکتر حمید علی صمیمی عزیز ریاست بنیاد شهید تهران را خواستاریم
آقای رئیس به بی عدالتی در پرداخت حقوق به جانبازان زیر 25 درصد در ساتا و بنیاد شهید پایان دهید
باسلام وتشکرازحاج آقای نوروزی ودست اندرکاران فاش نیوزخواهش می کنیم کف درصدجانبازی رابرداریددیگرقانون بانام بالاوپائین25درصدنباشدرضای لله یک تبیعض است.مثلااگرجانبازی25است ازتمامی امکانات استفاده ولی جانباز20درصدمحروم باشددوم اینکه بیمه تکمیلی رابه بیمه ایران که کاملادولتی است بسپارند.سوم اینکه درادارات ازنیروهای متخصص وباتجربه مدیریتی برای مدیریت استفاده کنندالبته استفاده نمی کنند هیچ بلکه تحقیرهم می کنند.
سلام رزمندگان معسرتحت پوشش حمایتی صندوق ایثارگران ساتاهستند رزمندگان فاقد بیمه درمانی ان شالله ساتاطبق قانون تصویب شد وباهمت نمایندگان محترم مشکل بیمه معیشت رزمندگان حل شودتشکر
کمسیون ایثارگران اگربتونه حق ایثارگران ازجمله رزمندگان مخصوصا اجرای مقطع تحصیلی از فروردین 96 پیکیری کند وحق آنان را از این دولت سر تاکذب و ظالم بگیرد مفید به حال ایثارگران خواهد بود وگرنه نمایندگان دور هم جمع شوند وصرف تشکیل کمسیون باشد هیچ فایده ندارد.باید خفت این دولت چسپید.تاکی اجحاف؟
باید درصد بندی بین جانبازان برداشته شود
اقای نماینده محترم یعنی اقای نوروزی لطفا شعار ندهید الان شما 3دوره در مجلس بوده و هستید مگر جنابعالی نمی دانید تمامی جانبازان بازنسشته در کجای ماده 51 خدمات رسانی به ایثار گران قرار دارند؟و................ ایا تا به حال در این مورد اقدامی بر داشته اید یا در این رابطه کاری کرده اید؟
سلام بنده حقیر ازرزمندگان معسر با حقوق ۷۵۰۰۰۰تومنی بادوبچه مریض وبدهی وامهای بانکی نداشتن منزل مسکونی وناتوانی خودم به علت بدنی که چندین بیماری دارم که هیچ گونه درامدی ندارم چکارکنم خودتان را جای من بگذارید به خاطر خدا که شده به من و خانواده ام کمک کنید
با سلام خدمت آقای نوروزی
خواهشا لایحه اصلاح بند الف ماده 90 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که در مجلس قبل به دلیل کارشکنی برخی نمایندگان 3سال در کمیسیون آموزش مسکوت ماند را هرچه سریعتر به جریان بندازید تا حداقل سهمیه فرزندان جانبازان زیر 25 درصد در سال 99 اصلاح و حق ضایع شده آن ها بیش از این پایمال نشود .
قرار بر این بود سهمیه فرزندان جانبازان در کنکور یکسان باشد لیکن در روز قرائت قانون با خوانده نشدن جانبازان زیر 25درصد توسط هیئت رییسه این قانون وارونه شد.
با سلام آقا شهیدی بیماری داشت و توانایی اداره آیثارگران را نداشت بعد از این همه وقت اگر استعفا نمی داد تکلیف چه بود رئیس جمهور تا زمانی که اقای شهیدی خودش استعفا ندهد او را برکنار نمی کرد واقعا به حال این مملکت باید گریست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi