شناسه خبر : 75357
سه شنبه 20 خرداد 1399 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باحکم رییس جمهور

سعید اوحدی به عنوان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد

آزاده ی جانباز، سعید اوحدی، با حکم رئیس جمهور به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد....

فاش نیوز - سعید اوحدی با حکم حسن روحانی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب گردید.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانونی اساسی با صدور حکمی «سعید اوحدی» را به عنوان «معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.

متن حکم روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سعید اوحدی

به استناد یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده به موجب این حکم، جناب‌عالی را به عنوان «معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با بکارگیری تمام توان و وقت خود و همکارانتان، رضایت خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران را حاصل نمایید. که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و ارتقاء منزلت و کرامت آنان وظیفه همگان است.

توفیق شما را در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

گفتنی است حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی معاون رییس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته در نامه ای از رئیس جمهور درخواست کرده بود که به دلیل بیماری و نیاز به استراحت و پرهیز از کار سنگین به توصیه‌ پزشکان، با استعفای وی از مسوولیتش موافقت کند.

اینستاگرام

...

با تشکر از حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی عزیز .
انتصاب جانباز عزیز جناب آقای سعید اوحدی را ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک می گوییم که بهترین انتصاب است .و از این انتصاب بهتر ممکن نبود .
سلامتی ایشان و کارکنان عزیز بنیاد شهید بالاخص جانباز عزیز دکتر حمید علی صمیمی عزیز ریاست بنیاد شهید تهران را خواستاریم .
...

...

با تشکر از حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی عزیز .
انتصاب جانباز عزیز جناب آقای سعید اوحدی را به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک می گوییم که بهترین انتصاب است .و از این انتصاب بهتر ممکن نبود .
سلامتی ایشان و کارکنان عزیز بنیاد شهید بالاخص جانباز عزیز دکتر حمید علی صمیمی عزیز ریاست بنیاد شهید تهران را خواستاریم .
...
چرا ماموریت آموزشی فرزندان جانباز را که یک قانون بود, حذف کردید و از بین بردید؟؟؟
این بود دستمزدِ جانبازان عزیز؟؟؟؟؟؟
جانبازانی که ای کاش شهید می شدند اما این بی عدالتی ها را نمی دیدند!
با سلام لطفا در نشریه یک ستون هم برای خبرهای مربوط به معیشت ایثارکران اضافه کنید. و دیگر اینکه هر سال بنیاد شهید اضافه حقوق مصوب دولت در ماه اول پرداخت را از حساب ما کم میکند و در فیش حقوقی فقط با یک کد مشخص میکند . در سایت صندوق شاهد اساسنامه و دستور العمل های آن مسدود است و ما دقیقا معنای این کد ها را متوجه نمیشویم به عنوان مثال در اردیبهشت یک میلیون چهارصد تومان یعنی دقیقا همان افزایش حقوق امسال از حقوق من کسر شده و برایم مشخص نیست این مبلغ برای چه و به چه منظوری کسر شده لطفا این مطالب را از مسئولین بنیاد پیگیری و در نشریه منعکس کنید. با تشکر
کاش شهید می شدیم پشت چشم های و بعضی ازبراد ان بنیاد شهید سمنان را نمیدیدیم. 3سال جنگ درکردستان،از15سالگی تا20سالگی هیچ برای ما نمانده میخوام برم بنیاد خجالت میکشم،فکر میکنم.به کدای؟؟؟ بخدا قسم 55ساله هستم یک بار نشده رفته باشم با خوشحالی برکشته باشم شرمنده می شوم وخجالت؟؟ خدا رحمت کند حضرت امام وشهدا، هیچ کس نه مقامی نه پول وو؟ مابقی درد دلم را بخدا ؟ کسی نمی شنود،نه کوش میکند.خدا اخر عاقبت ما راختم به خیر کند.
جالب است جانباز 20درصد نه از هزینهتحصیل معاف است نه امتیازی دارد ولی فرزند جانبتز 25 درصد تحصیل رایگان و هزاران چیز دیگر فرزندان ما که هیچ ....چه فکر و استدلالی پشت این قانون بوده خدا حامی ما باشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi