شناسه خبر : 75358
یکشنبه 08 تير 1399 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وضع بد رزمنده معسر مشهدی!

خراسان - بنده حقیرحسن دباغ خراسانی رزمنده معسر وکمک معیشت بگیر با 750000 که حدود112000 ازاین ماه که خردادست زیادتر ریختند فاقدشغل و فاقد توان جسمی روحی وبدنی در شغل های سنگین با51 سال سن و2 فرزندمریض و بیکارو همسرمریض احوال و مستاجر با 350000 اجاره وخانه 40متری داغون و فاقد مایحتاج زندگی و بریدن کامل درخرج خانه و مقروض بانک انصار و دیگر موارد در 14سال به خصوص گذشته وفوت همسرسابق ومریضی و متارکه همسر بعدی و مقروض صغیر وکبیر با 40 میلیون تومان چه کنم؟

 چرا کسی به فکر ما نیست؟ کی پس و کجا و کی و چه کسی به فریادم می رسد؟ دنبال شغل وکاری بخصوص در5سال اخیر بگوییدچه خاکی برسرم کنم؟ خسته و رنجور و ناتوان شدم. با 14ماه و 18روز جبهه و بیش از 120جا فرم شغل و کاریابی پرکردم ولی بی جواب ماندم.

این کمک معیشت ها هم اضافه نشده. چرا؟ چه گناهی ما کردیم ازدست این دولت لعنتی اینقدر باید عذاب بکشیم؟ چقدر تا کی وساکن مشهدم.

توروبه خدا به فریادمان برسید. ماهم آدمیم. همه اضافه شده ولی ما نه. چرا؟

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi