شناسه خبر : 75367
دوشنبه 19 خرداد 1399 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جان بولتون هنوز زنده است؟!

جان‌بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که زمانی از فعال‌ترین چهره‌های آمریکایی در توییتر بود و علیه ایران فضاسازی می‌کرد، اکنون در بحبوحه به هم‌ریختگی اجتماعی و سیاسی آمریکا خفه‌خون گرفته است.
به گزارش روزنامه جوان، سرچ نام کشورمان در توئیت‌های جان بولتون، توئیت‌های متعددی را به فاصله‌های زمانی کم نشان می‌دهد؛ هر اتفاق مهم ایران، بولتون، وکیل و دیپلمات آمریکایی را که تا پاییز ۹۸ مشاور امنیت ملی دولت ترامپ بود، به واکنش توئیتری و غیرتوئیتری وا می‌دارد. تا جایی که بولتون را می‌توان به عنوان فعال مجازی ضدایرانی شناخت. او نگران قیمت بنزین و اعتراضات آن در ایران می‌شد، اما اینک که همه جای دنیا صحبت از آمریکا، خشونت پلیس، نژادپرستی و اعتراض و آشوب است، جان بولتون ساکت‌ترین فعال سیاسی توئیتری شده است. صفحه توئیتر او چند روز متوالی پس از قتل یک شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس آمریکا و آغاز اعتراضات شدید در سراسر آمریکا، به‌روز‌رسانی نشد. او سپس با توئیتی در مورد هنگ کنگ! به توئیتر بازگشت! سه توئیت در دو روز زد؛ دو توئیت در مورد هنگ کنگ و لزوم شنیدن صدای اعتراضات توسط دولت چین و یکی هم در مورد ناسا!
بولتون مشخصاً در مورد وقایع پر خبر کشورش که همه فضای خبری جهان را تحت تأثیر قرار داده و ده‌ها شهر آمریکا را درنوردیده و دامنه اعتراضات را به اروپا رسانده، سکوت کرده است. علاوه‌بر آنکه او طبیعتاً هیچ دفاعی از نژادپرستی سازمان یافته و حاکمیتی دولت آمریکا ندارد، به نظر می‌رسد از آنکه مطلبی علیه دولت ترامپ بزند هم پرهیز دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi