شناسه خبر : 75377
دوشنبه 19 خرداد 1399 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انقلابی گری همان دشمن شناسی ست

احمدرضا بهمنیار - آقای روحانی! الان دیگر فرار از علت و انکار تدبیر وجود ندارد شما تدبیر خودتان را شاخص دولت و نماد رفاه اقتصادی مردم ایران قرار دادید و امروز ثابت شد تدبیری که خدا به شما لیبرال ها داده، از انتقاد سازنده انقلابی ها بهتر و کاراتر نیست. آقای روحانی شما سال 82 تا 84 با اروپائی ها مذاکره کردید و باعث شدید پرونده ایران از آژانس انرژی اتمی به شورای امنیت برود. بعد در سال 92 گفتید اروپائی ها خود نوکر آمریکا هستند و ما می خواهیم با خود کدخدا مذاکره کنیم.

آقای حسن روحانی! پس چرا می خواهید دوباره برای نگه داشتن لاشه متعفن برجام با همان نوکران آمریکا مذاکره کنید؟ آیا باور دارید باید برای چیزی بیشتر از تدبیر و اعتدال خودتان مذاکره کنید؟ می شود بگوئید آن چیست؟ اصلا" خودتان می دانید چیست؟ به خاطر لجاجت یا تسویه حساب سیاسی یا بی تدبیری و غیره ...!

آقای روحانی! برای شما همه اینها توهم هستند، خطای نداشتن دیدگاه و بینش سیاسی، انقلابی نبودن، تفکر لیبرالی داشتن، تفکر تقلیدی لیبرال های تکنوکرات های شما و یاران و هم فکرانتان که از ساختارهای موقتِ ذهن های احساسی، جاهل و زود باور و گاها خائن در دولت شما نشات گرفته و ناامیدانه سعی دارید تفکر بی معنی و بیهوده لیبرالی خودتان، برجام را در مذاکرات مجدد با اروپائی ها هدفمند جلوه دهید، همه اشخاص دست اندر کار مذاکرات بیهوده هستند درست مثل خودِ برجام.

 اگرچه فقط ذهن منحط لیبرال های بی کفایت در این دولت می تواند چیزی بی معنی و بی رمق مثل اعتماد به آمریکا را اعتماد جهانی بخواند و یا قیام کربلا را درس مذاکره بداند. آقای روحانی تا حالا باید متوجه شده باشید که در برجام موفق نخواهید شد. ادامه دادن مذاکرات برجام با اروپا بی فایده است آقای روحانی چرا این مذاکرات ذلت بار را ادامه می دهید؟

آمریکائیان با نیرنگ زنده اند، آنان قومی ناباور هستند که در کینه توزی یگانه عالم اند. این بندگان ترس و طمع، خُلق و خوی وحشیشان اصلا" قابل اصلاح نیست. از همین رو زبان قاطعِ یک سیاستمدار انقلابی برای مذاکرات با آنها لازم بود چون انقلابی گری به نوعی دشمن شناسی است که در برابر دشمن معنا می ‌یابد. آنها اگر امتیازاتی در مقابل تقریبا هیچ از دولت روحانی گرفتند زرنگ نبودند، این تدبیر و بصیرت مسئولین دولت روحانی است که انقلابی و ایمانی نیست.

 تدبیر آقای روحانی این است که نود درصد از معاونان و وزرا و افراد کابینه اش را از اصلاح طلبان و کارگزاران ستادهای موسوی و کروبی انتخاب کرده و دور خودش جمع کرده است که وجه مشترک همه اینها همکاری در فتنه سبز بود و هیچ تضادی در منافع و عواید حاصل از آن با هم نداشتند، طوری که عده ای از اینها به آمریکا رفتند و عده ای هم به آنها نامه نوشتند که ایران را بیشتر تحریم کنید.

در واقع اینان کاری که آمریکا و غرب از اینها خواستند را به درستی انجام دادند و الان هم به هیچ وجه از خیانت خود پشیمان نیستند و هنوز هم از برجام دفاع می کنند. قطعا" کسی که خیانت اول را انجام دهد خیانت های بعدی اش را با تجربه بیشتر و خطای کمتری انجام خواهد داد.

آقای روحانی شما سال 82تا84 با اروپائی ها مذاکره کردید و باعث شدید پرونده ایران از آژانس انرژی اتمی به شورای امنیت برود بعد در سال92 گفتید اروپائی ها خود نوکر آمریکا هستند و ما می خواهیم با خود کدخدا مذاکره کنیم، آقای حسن روحانی پس چرا می خواهید دوباره برای نگه داشتن لاشه متعفن برجام با همان نوکران آمریکا مذاکره کنید؟

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi