شناسه خبر : 75394
سه شنبه 20 خرداد 1399 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرورت استفاده از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

 

ضرورت استفاده از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

 
 
 اسدالله تولیده روز یکشنبه ۱۸ خردادماه، در گفتگو با سایت ایثار استان، فرهنگ ایثار و شهادت را از برکات انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: همه باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم، چرا که شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه هستند.
وی به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری و حضور در مراسم یادواره‌های شهدا اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، امکان برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بصورت تجمعی وجود ندارد.
تولیده صدا و سیما و فضای مجازی را یکی از بسترهای مهم برای معرفی شهدا عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: باید از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی در راستای معرفی شهدا و برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بصورت مجازی استفاده کرد.
مدیرکل بنیاد ایلام شرایط حال حاضر را فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه عمده کاربران فضای مجازی نسل جوان و نوجوان هستند، از این‌رو این شرایط فرصتی برای تبیین و اهمیت فرهنگ ایثارگری و شهادت و آشنایی نسل‌های مختلف به‌ویژه نوجوانان و جوانان با آرمان‌های امام راحل و رشادت‌های شهدا و ایثارگران است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi