شناسه خبر : 75412
سه شنبه 20 خرداد 1399 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعضای شورای شهر تهران با قالیباف دیدار می‌کنند

 
 
 
 

اعضای شورای شهر تهران با قالیباف دیدار می‌کنند

محسن هاشمی در حاشیه برگزاری دویست و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران با حناچی شهردار تهران و برخی از معاونین و مدیران وی برگزار شد.

وی افزود: در جلسه هم‌اندیشی امروز به مسئله باغات و پرونده‌های موجود در این زمینه پرداخت شد و این در حالی است که در سال‌های اخیر آیین‌نامه و قوانین مربوط به باغات دستخوش تغییراتی شده است و همین امر موجب گلایه و نارضایتی شهروندان شده است و اعلام داشتند که این قوانین و آیین‌نامه‌ها شفاف نیست.

هاشمی ادامه داد: در همین زمینه امروز جلسه‌ای با حضور شهردار تهران، معاون شهرسازی شهرداری تهران و همچنین مدیرعامل سازمان باغات و اعضای کمیسیون‌های تخصصی و سایر اعضای شورای شهر تهران برگزار شد و خوشبختانه نتایج خوبی در ارتباط با موضوع باغات به دست آمد که به‌زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

به‌گفته وی، شورای شهر تهران توجه ویژه‌ای به پرونده باغات و پرونده‌های مربوطه دارد و در همین ارتباط آرای خوبی نیز اعلام شده است.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به موضوع حمل‌ونقل عمومی و تعهدات دولت گفت: امیدواریم همان‌طور که در جلسه قبل اعلام کردم دولت به تعهدات خود در ارتباط با تأمین اتوبوس و وسایل حمل‌ونقل عمومی عمل کند چرا که دولت تدبیر و امید این ظرفیت را دارد.

هاشمی همچنین در ارتباط با دیدار با ریاست مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان تهران، تصریح کرد: در این زمینه صحبت‌هایی شده است و ما منتظر استقرار کامل نمایندگان هستیم و به‌زودی دیداری با مجمع نمایندگان تهران و رئیس مجلس خواهیم داشت.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi