شناسه خبر : 75416
سه شنبه 20 خرداد 1399 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توضیح بنیاد شهید درباره خودسوزی در کرمانشاه

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه خودسوزی یکی از جانبازان عزیز در کرمانشاه توضیحاتی منتشر کرد.

در توضیحات اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد آمده است:

درگذشت یکی از جانبازان عزیز کشورمان در حادثه‌ای ناگوار را به خانواده و بازماندگان این عزیز تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به محض اطلاع از حادثه دستور صریحی برای پیگیری این موضوع صادر کرد.

در دستور رییس بنیاد تصریح شده «در اسرع وقت هیئتی منتخب برای بررسی ابعاد موضوع به محل اعزام شده و با همکاری مسئولان قضایی، اجرایی و نظارتی گزارشی دقیق و شفاف تهیه گردد.»

همچنین پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و تشخیص علل اصلی این واقعه ناگوار و برخورد با قصور و مقصران احتمالی مورد تأکید قرار گرفته است.

اینستاگرام
بنام خدا
خدا ریشه ظلم وظالم را بسوزاند خودسوزی جانبازان یک موردش هم زیاد است اما مثل اینکه به روال چند ساله بنیاد تبدیل شده واین اصلا قابل قبول نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi