شناسه خبر : 75451
چهارشنبه 21 خرداد 1399 , 15:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کردستان بود اما پرونده ندارد!

مریم آقائی فر- پدر من آقای ابوالقاسم آقائی فر متولد ۳۷ که معاف شده بودن به مدت ۱۲ ماه در سال۶۰ الی ۶۱ در جبهه کردستان سردشت مشغول به خدمت و دفاع از کشور بوده ولی متاسفانه هیچ کدام از ارگان هایی که باید نامه بدن جوابگو نیستن و به ایشان گفتن که پرونده گم شده.

در حالی که ایشان در همان مدت خدمت به مدت ۱ هفته اسیر دست کردهای کردستان هم بودن و در همان مناطق عملیاتی هم آسیب هایی از جانب گوش و بر اثر سرما هم پاهاش روماتیسم گرفتن؛ ایشان از بجنورد خراسان شمالی اعزام شدن؛ لطفا پیگیری نمایید.

برای کارت ایثارگری باید از کجا اقدام کنه؟ ایشان بسیار مریض و فاقد هرگونه درآمدی می باشد.

اینستاگرام
گویا ستاد کل نیروهای مسلح طی بخشنامه ای سوابق جبهه بعد از قطعنامه 598 حتی در مناطق عملیاتی که سپاه فراخوان زده بود را به عنوان سابقه جبهه برای نیروهای بسیجی حساب نمیکند.جا دارد نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوابق بعد از قطعنامه در مناطق عملیاتی مانند کردستان را نیز جزو سابقه جبهه حساب کند. وگرنه مدافعان حرم نیز بعد از قطعنماه رفتند.آیا سوابقشان جزو سوابق مفید و جبهه محسوب نمیگردد؟
بعد عمري خدمت صادقانه خصوصا دوران دفاع مقدس مدت دوسال است به بهانه اي عدم اعتبار توسط يکي از مديرات منفعت طلب از کاز بيکار شده ام عليرغم درخواست والتماسهاي عاجزانه حتي اجاز نداده ان باستاندارهم ملاقات نمايم واکنون با55,سال سن وعيالواري ومستاجربودن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi