شناسه خبر : 75463
پنجشنبه 22 خرداد 1399 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توضیح بنیاد شهید در خصوص خودسوزی جانباز

اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی خودسوزی یکی از جانبازان کشورمان مقابل اداره کل این نهاد در کرمانشاه توضیحاتی ارائه کرد.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آورده است: درگذشت یکی از جانبازان عزیز کشورمان در حادثه‌ای ناگوار را به خانواده و بازماندگان این عزیز تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به محض اطلاع از حادثه دستور صریحی برای پیگیری این موضوع صادر کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در دستور رییس بنیاد تصریح شده «در اسرع وقت هیئتی منتخب برای بررسی ابعاد موضوع به محل اعزام شده و با همکاری مسئولان قضایی، اجرایی و نظارتی گزارشی دقیق و شفاف تهیه گردد.»

همچنین پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و تشخیص علل اصلی این واقعه ناگوار و برخورد با قصور و مقصران احتمالی مورد تأکید قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه یکشنبه ۱۹ خرداد ماه اعلام کرد: «جهانگیر آزادی میان‌کوهی» یکی از جانبازان کرمانشاهی که روز (یکشنبه) اقدام به خودسوزی کرده بود، در بیمارستان امام خمینی (ره) درگذشت.

به گفته حجت‌الاسلام هادی عسکری، این فرد که ۱۵ درصد جانبازی داشت، بدون اینکه مراجعه‌ای به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه داشته باشد در مقابل این نهاد اقدام به خودسوزی کرد و توسط مغازه‌داران محل آتش خاموش و به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: بعد از وقوع این حادثه به اتفاق رنجبر فرماندار کرمانشاه، مشاور استاندار کرمانشاه و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در بیمارستان امام خمینی(ره) برای پیگیری درمان آقای آزادی حضور یافته ولی متاسفانه به علت شدت سوختگی بعد از ساعاتی فوت کرد. 

عسکری اظهار داشت: این جانباز دارای پرونده پزشکی پی تی اس دی (تحریک پذیری) بوده و سابقه بستری در بیمارستان فارابی کرمانشاه را هم دارد.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه افزود: مرحوم آزادی دارای سه فرزند است و از بنیاد شهید خدمات معیشتی و بیمه تکمیلی دریافت می‌کرده است.

عسگری گفت: این فرد از بنیاد شهید درخواست وام کرده بود؛ اگرچه نوبتش هم نرسیده بود اما در نوبت دریافت وام قرار گرفته بود و برای پرداخت وام هم از او یک ضامن که جزو حداقل شرایط پرداخت است، خواسته بودند.

منبع: ایرنا

اینستاگرام
این که امام راحل فرمودند: نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد به خاطر همین مسائل بود تایید فیش های نجومی سی و چهل میلیون تومانی در مجلس لاریجانی عوض اینکه با این رویه خطرناک برخورد کنند آن را قانونی می کنند یعنی این نمایندگان این قدرنادان بودند که نمی دانستند با این روش غلط یک سنت غلط تر را بنیان می گذارند که همان نجومی بگیران این دفعه با پاداش ها و مزایا و فشار بر مردم و هزار راه دیگر از طریق همین همین مجلس دوباره همان حقوق ها را می گیرند که دارند می گیرند ظاهر کلید تدبیر روحانی فقط قفل همین فیش های نجومی را باز کرد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi