شناسه خبر : 75465
پنجشنبه 22 خرداد 1399 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلجویی نماینده بنیاد شهید از خانواده جانباز کرمانشاهی

دلجویی نماینده بنیاد شهید از خانواده جانباز کرمانشاهی

ایسنا/کرمانشاه دو روز پیش خبر خودسوزی جانبازی مقابل بنیاد شهید کرمانشاه منتشر شد. روز پس از این ماجرا نماینده سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری و بررسی جوانب این حادثه راهی کرمانشاه شد.

حجت اله امانی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد که به دستور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری و بررسی جوانب حادثه خودسوزی «جهانگیر آزادی»، روز گذشته (20 خرداد) به کرمانشاه سفر کرده بود، به همراه مدیرکل بنیاد شهید استان و جمعی از مسئولین دیگر در مراسم ختم این جانباز شرکت و از خانواده وی دلجویی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید، امانی با تسلیت حادثه درگذشت این جانباز به خانواده وی، افزود: همه ما به عنوان خادمان شهدا از وقوع این حادثه ناگوار آزرده خاطر شده و به همین خاطر ریاست عالی بنیاد اینجانب را مأمور کردند که از نزدیک پیگیر جوانب این حادثه باشم.

امانی گفت: طبق بررسی‌هایی که داشته‌ام همکاران ما تلاش زیادی کرده‌اند که به هر نحو ممکن اقدامی در جهت رفع مشکل این جانباز عزیز داشته باشند، اما متأسفانه همانگونه که همسر جانباز نیز اذعان داشتند، مرحوم آزادی به دلیل ناراحتی عصبی که داشتند و بارها در بیمارستان فارابی نیز بستری شده بودند، آستانه تحمل کمی داشته که این حادثه نیز ناشی از این امر بوده و ما امیدواریم هر آنچه را که در توان داریم در خدمتگزاری به جامعه ایثارگری به ویژه این خانواده عزیز به کار بندیم.

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم آزادی، اظهار کرد: استان کرمانشاه بالغ بر یازده هزار نفر جانباز زیر 25 درصد دارد که حدود سه هزار نفر از آنها کمک معیشت دریافت می کنند و این مرحوم نیز به دلیل مشکلاتی که داشت از جمله افراد معیشت بگیر بود و به همین خاطر ضمن دریافت معیشت، از خدمات درمان، وام مسکن و صندوق نیز برخوردار بوده است.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به سابقه بیماری PTSD  این مرحوم، افزود: متأسفانه حادثه مذکور به دور از انظار همکاران ما رخ داده است.

در این دیدار فرزند مرحوم آزادی ضمن اعلام پای بندی خانواده این ایثارگر به آرمان های بلند نظام گفت: افتخار مرحوم آزادی و خانواده وی خدمت به نظام اسلامی در طول دوران انقلاب بوده و  ما ضمن رد سخنان بی پایه بعضی از شبکه های اجتماعی، زندگی در زیر پرچم جمهوری اسلامی و بودن در خاک ایران عزیز را افتخاری بزرگ برای خود و خانواده ایثارگرمان می دانیم.

اینستاگرام
مگر مسئولین بنیاد نمی دانند که با کدام جامعه ای طرف هستند که بگویند ایشان آستانه تحمل کمی داشته است . جانبازان و قشر ایثارگر آسیب دیده هستند و این امر مشخص هست که کسانیکه این آستانه تحمل جانبازان را در سن پیری و از کار افتادگی باید ملاحظه کنند و با نادیده گرفتن مسائل و جوابهای سربالا انسان عادی را خشمگین میکند چه رسد به جانبازی که اسیب جسمی و روحی روانی دارد و شخص افرادی مثل نوبخت و رئیس جمهور در قتل این بیچارگان شریک جرم هستند و باید دستگاه قضایی بطور جدی به موضوع ورود فرماید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi