شناسه خبر : 75467
پنجشنبه 22 خرداد 1399 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرماندار کرمانشاه و پیگیری حادثه خودسوزی جانباز کرمانشاهی

به گزارش از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در خصوص حادثه تأسف بار خودسوزی یک جانباز کرمانشاهی مقابل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : این فرد یکی از جانبازان اعصاب و روان بوده و در اطلاعاتی که به ما رسیده گویا مشکلاتی هم در زندگی داشته که قطعاً در این تصمیم وی اثرگذار بوده است.

او با بیان اینکه این فرد از جانبازان کمتر از ۲۵ درصد بوده است، گفت : قاعدتاً افرادی که دارای درصد پایین‌تر از جانبازی هستند از امتیازات کمتری در زمینه معیشتی و رفاهی برخوردار می‌شوند.

فرماندار کرمانشاه افزود: در مورد جزئیات برخورد با مطالبه و خواسته این فرد باید از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران سوال کرد و پاسخ‌های آنها را شنید.

رنجبر ضمن ابراز تأسف و تأثر از این حادثه ادامه داد: با توجه به دستور رئیس بنیاد شهید در این موضوع پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

او در مورد برخی اظهارات در خصوص اینکه این فرد از جانبازان اعصاب و روان بوده با تأیید این مطلب و در پاسخ به این سوال که آیا این فرد در بیمارستان فارابی پرونده دارد یا خیر گفت: مسئولین بنیاد شهید گفته‌اند که پرونده دارد، اما هنوز مدارک و مستنداتی ما ندیدیم و به طور حتم بررسی می‌شود.

رنجبر افزود: این فرد به جای خودکشی باید به فرمانداری مراجعه می‌کرد؛ اگر به ما مراجعه می‌کرد به طور حتم پیگیری می‌کردیم .

اینستاگرام
اینهم دروغی دیگر که اگر به فرمانداری مراجعه میکرد و اگر به ما مراجعه میکرد به طور حتم رسیدگی میکردیم .
این قبیل اظهار نظرها خود تحریک کننده اعصاب و روان مردم هست که اگر مراجعه میکرد وووو فلان میشد و بهمان . بنده خود مسائلی پیش امده به مقامات دیگر مراجعه کرده ام ولی هیچ وقت جواب نگرفته ام . ننگ بر چنین مسئولان بی درد .
اینجانب ازعشایر بنکوی عرب تیره ایگدر طایفه عمله ایل قشقایی هستم که از طرف پدر بزرگ خان محلی (درزمان احمد شاه قاجار) و پدر خان محلی (رضا شاه پهلوی) و خود خان محلی (محمد رضا شاه پهلوی) به جد اینجانب و پدر بزرگ اینجانب و پدراینجانب ظلم نموده اند که درنهایت به شخص اینجانب ظلم نموده اند. کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند که خیلی مختصر اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی حاکم بر کشور ایران احتمالا تمام توان ایشان بوده است اینجانب را با مرحوم آیت الله موسوی خمینی (امام خمینی) و کاری که می خواهد انجام دهد (انقلاب اسلامی) آشنا کردند اما ازاول انقلاب تا کمی قیل ازهم اکنون درشهرهای خنج و کلان شهر شیراز و شهرجدید صدرا بسیجی فعال بوده ام حدود بیش از دو سال داوطلبانه از طرف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلاامی درخط مقدم دفاع مقدس از جنوبی ترین محور مرزی کشور تا غربی ترین محورمرزی کشور در دفاع مقدس حضوری فعال داشته ام حدود یکسال به عنوان وظیفه ای که صد درصد داوطلبانه بوده از طرف کمیته انقلاب اسلامی (لشکر 28 روح الله) درخط مقدم محورهای مرزی جنوب کشورحضوری فعال دردفاع مقدس داشته ام ازاول دفاع مقدس تا پایان آن چند باری تا مرز اسارت و شهادت پیش رفته ام اما جانبازی (با سه بارمجروحیت) دردفاع مقدس نصیبم شده است که دلیل عدم حضورم درسوریه برای دفاع ازحرم می باشد با این سابقه طولانی که به شرح فوق درزندگی خود فعالیت هایی برای استحکام حکومت جمهوری اسلامی ایران داشته ام حال می گویم که تمام کارهایی که دولت جمهوری اسلامی ایران می گوید برای ایثارگران درکشورایران انجام داده است تبلیغات دروغین دولتی است برای مثال اینجانب اشتغالم را در ... مدیون شخص آقای عزیز منصوری کارمند بازنشسته شهرداری خنج هستم نه ایثارگربودنم خیلی دوست دارم تا محلی پیدا شود تا موارد دیگری را بنویسم و منتشر شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi