شناسه خبر : 75472
پنجشنبه 22 خرداد 1399 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احیای سینما روباز پارک ملت شهرکرد بعد از ۲۰ سال

با تلاش و پیگیری جوانان انقلابی و همکاری شهرداری شهرکرد سینما روباز پارک ملت پس از گذشت 20 سال مجددا احیا می‌شود.

احیای سینما روباز پارک ملت شهرکرد بعد از 20 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، با تلاش و پیگیری جوانان انقلابی و طرح موضوع بلااستفاده ماندن سینما روباز پارک ملت و مغفول ماندن این ظرفیت در جهت فعالیت‌های فرهنگی در این رسانه، با همکاری شهرداری شهرکرد سینما روباز پارک ملت شهرکرد پس از گذشت 20 سال مجددا احیا می‌شود.

اکبر ایازی در این باره گفت: با بازدید صورت گرفته توسط معاون عمرانی شهرداری شهرکرد، رئیس سازمان سیما و منظر، مدیر برنامه و بودجه شهرداری به همراه معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن سینمای جوان قرار بر احیای مجدد سینمای روباز شهرکرد شد.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد ادامه داد: به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و استفاده از ظرفیت هرچه بیشتر این فضا در پارک ملت جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و پخش فیلم و همچنین افزایش سرانه فرهنگی در شهر مهربانی این اقدام در دستور کار مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان استان قرار گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi