شناسه خبر : 75473
پنجشنبه 22 خرداد 1399 , 14:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلسی ها نه تطمیع شوند و نه تسلیم!

امیدوارم نگاه ویژه ای را توام با توان مضاعف و پیگیر بودن و ملزم و مکلف کردن دولتیان و متولی امور جامعه هدف یعنی بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته باشند

سید علی - رهبری دغدغه جامعه هدف خصوصا" جانبازان را دارند چراکه اگر غیر ازین بود جمله معروف حضرت آقا که بارها فرموده اند همه از جنگ فارغ شده اند الاّ جانبازان، نبود. در اینکه خانواده های جانبازان با زخم زبان کوفیان زمان همیشه مورد اذیت و آزار قرارگرفته اند و از طرفی همسران جانبازان انصافا" از خود جانبازان جانبازترند شکی نیست.

ولی درباره دولت، نمی دانیم چه هیزم تری فروخته ایم تا تقاضای احقاق حق قانونیمان که مجلس شورای اسلامی تصویب نموده را می کنیم، چون به خاطر مصلحت خودشان خصوصا" در مجلس نهم و دهم که از باب نمونه، ترس به اصطلاح نمایندگان این بوده که چنانچه در دوره بعدی به مجلس راه پیدا نکردند، پایتخت نشین شده و لااقل وزارتخانه ای پست و منصبی را اشغال کنند و موارد دیگر که حتما شما بهتر اطلاع دارین، پیگیر و ملزم کردن دولتیان را در خصوص مصوبات قانونی مجلس بی خیال شده و نتیجه اینکه آن روز به جایی رسیده ایم که حتی واجب ترین و ارجح مشکل جانبازان درمانمان را به فراموشی سپرده اند و به هر مرکز درمانی، داروخانه، پزشکی و... مراجعه داشته تا دفترچه درمانمان را روی میزشان گذاشته، چنان لبخند نیشدار و زهرآگین تحویلمان بدهند که انگار نیشتری بر قلبمان زده اند!

 حال که قصه به اینجا رسیده که مجلس یازدهم شورای اسلامی و در رأسش جناب قالیباف سکندارش گردیده، امیدوارم نگاه ویژه ای رو البته توام با توان مضاعف و پیگیر بودن و ملزم و مکلف کردن دولتیان و متولی امور جامعه هدف یعنی بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته باشند و چنانچه تخطی کرده حتما" مقصرین را به دادگاه معرفی کنند.

در خاتمه عرایضم امیدوارم طوفانی عمل نموده نه اینکه با وعده وعیدها تطمیع شده و رهرو مجلس نشنیان دوره نهم و دهم گردید که اون وقت ست که بایستی به همه چیز شک کرد و متاسفانه شاهد خودسوزی ها، خودکشی ها و مسائلی از این دست باشیم که درخور شاًن نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد بود.

 خواهشی که دارم اگر می خواهید گوش به فرمان باشید گوش به فرمان وجدانتان که خداوند در وجود همه بندگانش نهاده و بعد هم فقط گوش به فرمان حضرت آقا که خاطر جمع باشید نه تنها شماها که کل مردم ضرر نخواهیم کرد. البته شرط دیگرشم اینکه همچون حضرت آقا ساده زیست باشید.

 چرا که دنیای فانی پلی گذرا به دنیای جاویدان ست و بس هر چند بعضی از صاحب منصبان نه ایمانی به خداوند دارند نه اعتقادی به روز رستاخیز ولی شماها که به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که فرمودند مجلس در راس امورست و حال که بر صندلی های نرم سبز رنگ مجلس جلوس کرده اید، این یادتان باشد دلبسته به دنیا نشوید که باز هم فرمایش امام خمینی (ره) دلبستگی به دنیا سرآمد هر لغزش و گناهی ست پس خیلی مواظب خود و اعمالتان باشید. حق الناس به گردنتان نماند چرا که مرگ البته از نگاه حقیر تولدی دوباره است از رگ گردن بهمون نزدیکتر ست.

خود در این چندماه شاهدید که اگر خدا بخواهد با ویروسی که حتی با چشم مسلح شده ام به سختی قابل روئت ست لذا دل بر این دنیا مبندید همچون که شاه عباس رفت/ جامه زرّین گذاشت و با تن کرباس رفت

با آرزوی توفیق و خدمت گذاری صادقانه و بی منّت که البته اجرتش را هم دریافت می کنید

معلول دفاع مقدس سیدعلی

اینستاگرام
اینقدر حرف نزن 500ملیون رو کی میگیره.تو اگه راست میگی چرا نماینده شدی
فعلا زوده نظر مثبت بدی ، زمان همه چیزو روشن میکنه .
چهل سال پیش واسه ترافیک خیابون ولی عصر شهردار تهرانو اعدام کردن حالا میلیارد میلیارد پول هاپولی میکنن ... زوده
شب درازه داداش .
سلام حالا توپ در زمین مجلس حزب الله است اگر چه آقای شهیدی بارها اعلام کرد بودجه 12 هزار میلیاردی بنیاد کامل پرداخت شده اما ایثارگران هیچ نم و رطوبتی از آن دریای عظیم بودجه احساس نکردند حداقل اینقدر آقای شهیدی شجاعت داشت.
شهیدی پدر پسر شجاع بود آره دادا !!!
مردی که رکورد بی عرضه ترین مسئول را درکشور شکست .
سالهای بعد خواهید فهمید این شجاعی که شما نام میبری چه بود زمان همه چیز را روشن خواهد کرد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi