شناسه خبر : 75483
جمعه 23 خرداد 1399 , 16:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح سالن فوتبال روی میز در باشگاه ایثار

سومین سالن فوتبال روی میز تهران در باشگاه ایثار شهرک شاهد تهرانپارس افتتاح می شود

فاش نیوز - سومین سالن فوتبال روی میز تهران در باشگاه ایثار شهرک شاهد تهرانپارس افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز در گفت و گو با مدیرعامل باشگاه ستارگان ایثار شهرک شاهد تهرانپارس، جانباز اکبر حسین زاده از افتتاح سالن فوتبال روی میز (فوتبال دستی) در روز یکشنبه 25 خرداد ماه خبر داد.
 

مدیرعامل باشگاه ستارگان ایثار در این گفت و گو گفت: باشگاه ستارگان ایثار که سال هاست در شهرک شاهد تهرانپارس به خانواده ها به ویژه خانواده های جانبازان خدمات ورزشی ارائه می دهد، با افتتاح این بخش جدید، قدم جدیدی در بهبود خدمات رسانی و ارائه خدمات ورزشی بهتر و بیشتر به ویژه به جانبازان خواهد برداشت.

حسین زاده خاطرنشان کرد: از آنجایی که ورزش برای همه به ویژه جانبازان و بالاخص جانبازان قطع نخاعی که ساکن در شهرک هستند و به فعالیت و بدنی بیشتری برای حفظ سلامتی خود نیازمندند، بسیار ضروری بوده و در کیفیت زندگیشان تاثیرگذار است؛ بر آن شدیم تا تلاش کنیم این بخش برای عزیزانی که به این رشته علاقه مند هستند و قادر به فعالیت های شدید ورزشی نمی باشند، افتتاح شود.

حسین زاده اضافه کرد: با افتتاح این بخش جدید، جانبازان به ویژه جانبازان شرق تهران و شهرک شاهد که علاقه مند به فعالیت در رشته ورزشی فوتبال روی میز هستند، می توانند با مراجعه به باشگاه ستارگان ایثار از برنامه های باشگاه مطلع گردند و همچنین جانبازان ورزشکار علاقه مند می توانند در مراسم افتتاحیه شرکت نمایند.

این سالن ورزشی مقرر است در روزهای فرد از ساعت 17 الی 21 در این رشته خدمات ورزشی ارائه داده و در اختیار علاقه مندان ورزشکار جانباز نخاعی و قطع عضو باشد.

این مراسم در روز یکشنبه ۹۹/۰۳/۲۵ ساعت ۱۷ با حضور مسئولین سپاه پاسداران، بنیاد شهید، موسسه فرهنگی ورزشی ایثار، فدراسیون جانبازان و معلولین و هیات جانبازان و معلولین و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi