شناسه خبر : 75506
شنبه 24 خرداد 1399 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دنیا دیگر جای امنی برای نظام استکبار نیست

 

جوانانان مومن و انقلابی در پیچ تاریخی قرار گرفته‌اند سرگرد پاسدار محمد دانش‌فر مشاور فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسوول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور در بازدید از قرارگاه شهید سید مجتبی هاشمی ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: جوانان مومن انقلابی در پیچ تاریخی قرار دارند که همانند سال‌های دفاع مقدس دارای اهمیت است و باید در این مسیر تلاش و استقامت فراوانی داشت تا به فضل الهی موفقیت‌های لازم را بدست آورد.

دانش‌فر در ادامه افزود: یکی از مهمترین نکاتی که در شرایط کنونی منطقه می‌توان به آن اشاره کرد مسله عزت و سربلندی جمهوری اسلامی است که همه جهان به این امر اذعان داشته و این مُیسر نشد مگر با فداکاری‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که چگونه استکبار جهانی و قدرت پوشالی‌اش در منطقه دست و پا می‌زند تا هرچه زودتر به نقطه امنی پناه ببرد، اما باید بداند در هیچ کجای دنیا دیگر جای امنی نخواهند داشت و بزودی شاهد نابودی کامل آنان خواهیم بود.

دانش‌فر در پایان این بازدید از تعدادی از کارکنان قرارگاه شهید هاشمی تجلیل و تقدیر کرد

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi