شناسه خبر : 75516
دوشنبه 26 خرداد 1399 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده کنگاور در مجلس:

خواسته ی ایثارگران اجرای کامل قانون جامع است

ایثارگران که طیف وسیعی از جامعه را به خود اختصاص داده اند چه گناهی کرده اند که باید در پیچ و خم درصدها همچنان گرفتار و سرگردان باشند...

فاش نیوز - نماینده ایثارگر کنگاور اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را موثرترین راه حل خروج جامعه ایثارگری از مشکلات کنونی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی رضائی، نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکل گیری مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی اظهار داشت: به عنوان یک نماینده مجلس سوگند یاد کردیم که به اقشار مختلف جامعه از جمله خانواده ی بزرگ ایثارگران توجه داشته باشیم. بنابر این اقتصاد و معیشت طبقه ضعیف در اولویت کاری مجلس شورای اسلامی و راهکاری برای خروج از وضعیت موجود است.

 وی در ادامه ی استدلال خود متذکر شد: ما معتقدیم مجلس شورای اسلامی باید ردیف جدیدی به عنوان متمم بودجه در برخی از ردیف های بودجه سال جاری اختصاص دهد. همچنین در بخش نظارت، بایستی به دولت فشار آورده شود تا قانون را اجرا کند. دولت باید با کمیسیون های بودجه و اقتصادی جلسات مشترک برگزار کند تا راه حلی برای خروج از مشکلات کنونی جامعه ایثارگری پیدا شود.

 نماینده مردم کنگاور در مجلس یازدهم خاطرنشان‌ کرد: ایثارگران که طیف وسیعی از جامعه را به خود اختصاص داده اند چه گناهی کرده اند که باید در پیچ و خم درصدها همچنان گرفتار و سرگردان باشند؛ در حالی که آنها در دوران‌های سخت میهن اسلامی برای تثبیت ارزش‌های اسلامی به جبهه ها رفتند و به سخنان مقتدای خود لبیک گفتند و سلامتی خود را به خطر انداختند.


 بنده خودم هم رزمنده و جانباز ۲۵ درصد هستم و وظیفه ی خود می‌دانم که مسائل مورد نیاز ایثارگران را پیگیری کنم، چرا که ما دین بزرگی به ایثارگران داریم. من معتقدم که بچه‌های ایثارگر یکی از مظلوم‌ترین و محروم‌ترین اقشار جامعه هستند.

 رضائی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم که اگر قرار است امتیازی به جامعه ی ایثارگران بدهیم نباید آن را رسانه‌ای کنیم؛ چرا که این کار موجب حساسیت گروه‌های دیگر جامعه می‌شود و خواهند گفت که هرچه امتیاز هست به ایثارگران داده می شود. در صورتی که این موضوع مصداق ضرب المثل معروف آش نخورده و دهن سوخته است.

 نماینده ی مردم کنگاور در مجلس یازدهم با بیان اینکه دین بزرگی نسبت به ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا بر گردن ما وجود دارد تصریح کرد: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که حتی المقدور حداقل ها به آنها داده شود و اگر این کار را می کنیم، نباید آن را در بوق و کرنا و رسانه‌ای کنیم.

 نماینده ایثارگر مجلس در خصوص انتخاب آقای اوحدی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: من اطلاع زیادی ندارم که آقای اوحدی چقدر در مسائل بنیاد شهید تخصص دارد، اما خواهش من این است که به ایثارگران بیش از مدیریت قبلی توجه کند و با مجلس تعامل داشته باشد.

 نماینده ایثارگر کنگاور با اشاره به خودسوزی جانباز در استان کرمانشاه اظهار داشت: چندی پیش یک جانباز در استان کرمانشاه خود را در مقابل بنیاد شهید به آتش کشید و جسد نیم سوخته ی او را به بیمارستان منتقل کردند؛ اما متاسفانه فوت شد. به نظر من در این حادثه نکاتی وجود دارد که باید به آن توجه کرد. قانون گذار قوانین متعددی را برای ایثارگران لحاظ کرده است اما دولت به دلیل اینکه بودجه ای ندارد، برخی از آنها را به طور کامل اجرا نمی‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: تخصیص ردیف‌های بودجه‌ای و اجرای کامل بندهای مربوط به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران خواسته‌های اصلی جامعه ایثارگران است.

اینستاگرام
خدای بزرگ را شاکریم که چنین رزمنده شجاعی از خطه پهلوان خیز ودلاور پرور استان کرمانشاه (نماینده محبوب شهرسنانهای کنگاور - هرسین وصحنه ) جناب اقای رضایی به مجلس شورای اسلامی راه یافنتند وبه فکر ایثارگران ورزمند گان هشت سال دفاع مقدس هستند جناب آقای رضایی رزمندگان هست دفاع مقدس متولی ندارند بنیاد شهید فقط در خدمت خانوده شهدا و جانبازان 25 درصد به بالاست وفکر کنم آزدگان این قانون جامع ایثارگران دروغ است یک بند برای رزمندگان وجانبازان زیر 25 درصد اجرا نشده بگویید در باره بیمه وما لیات و تخفیف شهریه 30 درصدی وبه ازای هرماه یک درصد جانبازی به زرمنده گان و به ازای هرماه رزمندگی یک ماه کسر خدمت فرزندان ایثارگر هیچ کدام از این قوانین اجرا نشده امیدوارم شما هم به همراه حاج آقا نوروزی که انصافا زیاد تلاش کردند وسایر نماینده گان ایثاگر و انقلابی اولا متولی رسیدگی به امرور رزمندگان را در قانون مشخص وبعد قوانین که ساهاست بایگانی وخاک می خورند را اجرا کنید
باسلام سی و چند سال است بعد از جنگ از نماینده گرفته تا بقیه همه حرف از حق و حقوق رزمنده میزنن ولی هیچ کاری نمی کنند چرا که هر حرفی درمورد اجرای قانون در باره رزمندگان زده شده عمل نشده پس این حرف هایی که توسط نمایندگان زده میشه مقطعی و احساسی است و زمانی ارزش دارد که عمل بشه وگرنه پشیزی ارزش نداره .دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ بس است دروغ
قانون ماده 51 بین ایثارگران بالای 25 درصد و زیر 25 درصد فرق دارد چرا ؟؟؟؟؟؟
اگر هم از همین فردا قانون جامع به کلی اجرا شود !خیلی دیر است !!!!! فقط متاسفم از اینکه سلامتی خودم را از دست دادم و الان خانه پسرم ،به خاطر نداشتن و دیه مسکن زندگی می‌کنم :::رزمندگان سال ۶۰ الان ۹۵درصدشان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند !اگر خدایی باشد به هم دیگر میرسیم ،ای ریاست های دنیا طلب
بخدا چند سالی است که ما جانبازان زیر 25را فقط سر کار گذاشتن حیف از جوانی‌مان که خودمان رو داغون کردیم فقط دروغ تحویلمان میدهندهر سال صحبت یکسان سازی ایثارگران
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi