شناسه خبر : 75518
یکشنبه 25 خرداد 1399 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده اصفهان: در انتقاد تلویحی از انفعال بنیاد؛

بنیاد باید فرصت مجلس جدید را مغتنم بشمارد

این، دولت است که باید از ظرفیت آمادگی مجلس برای رسیدگی به ایثارگران، جانبازان و مجموعه ی جان برکف ایثارگری استفاده کند...

فاش نیوز -  رئیس جدید بنیاد شهید باید طی یک فرصت سه ماهه ی کاری، تحول و سرعت بخشیدن در رسیدگی به مطالبات و نیازهای جامعه ایثارگری را به اثبات برساند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، عباس مقتدایی خوراسگانی، نماینده ایثارگر مردم اصفهان، در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جدید بنیاد شهید باید حداکثر در یک فصل کاری که زمان آن حدود سه ماه است این موضوع را به اثبات برساند که به دنبال تحول و سرعت بخشیدن در امر رسیدگی به جامعه ایثارگری است.

نماینده ادوار نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز باید در کوتاه ترین زمان ممکن قوانین، تکالیف و مقررات قانونی بر زمین مانده ی ایثارگری را عملیاتی و اجرایی کند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در بالاترین سطح آماده همکاری با دولت برای رسیدگی به جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و به طور کلی ایثارگران که در موقع نیاز کشور را تنها نگذاشتند است.

مقتدایی افزود: رئیس جدید بنیاد شهید باید بداند کسانی که در سال‌ها و دهه‌های گذشته جان خود را در کف اخلاص گذاشتند و برای حفظ امنیت و استقلال کشور ایثار و فداکاری کردند، امروز که نیاز دارند نباید آنها را تنها گذاشت.

نماینده مردم اصفهان در بهارستان خاطرنشان کرد: بنابر این آنچه که بیش از هر زمان دیگر ضرورت دارد توجه دولت به قوانین است که برخی از آنها سال هاست مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته است.

عضو مجمع نمایندگان اصفهان تاکید کرد: مجلس آمادگی دارد تا اگر در صورت نیاز، طرح و یا لایحه ای از سوی دولت به صحن علنی ارائه شود، به سرعت به آن رسیدگی کند. در حال حاضر نیز پیش از آنکه مجلس مأموریت و مسئولیت خاص خود را داشته باشد، این دولت است که باید از ظرفیت آمادگی مجلس برای رسیدگی به ایثارگران، جانبازان و مجموعه ی جان برکف ایثارگری استفاده کند.

اینستاگرام
همین قدر که دولت برنامه ششم توسعه در مورد ایثارگران را اجرایی کند کافی است. بسیاری از مواد و تبصره های این قانون مخصوصا برای جانبازان زیر 25 درصد عمل نشده است یا دولت به طور تبعیض آمیز بین جانبازان تحت پوشش ساتا و تحت پوشش بنیاد شهید اقدام میکند که جای تذکر از طرف نمایندگان را دارد. در حالیکه دولت برای افزایش حقوق کارمندان و پرداخت برخی حقوق های نجومی مشکلی ندارد ولی تا به ایثارگران معسر میرسند فریاد عدم بودجه سر میدهند.
باعرض سلام به جای باید دولت این کاری کند این کار نکند گوش رئیس سازمان امور استخدامی را پیچوند چرا که همین شخص باعث ایجاد شبه در مورد مقطع تحصیلی رزمندگان شد ودولت به جای سال 96 آمد این قانون را از سال 98 اجرا کرد.وقت باید و نباید گذشته. کسانی که به رزمندگان ظلم کردند و مانع اجرای قوانین مصوب در مورد آنان شدند را به میخ بکشید.بسه دیگه سی و چند سال هی میگید برای رزمندگان باید این بشود اون بشود.اماربگیرید تا مشخص شود کدام وزارتخانه مانع اجرای قوانین رزمندگان شده اون ها را محاکمه کنید تا عبرت شود و کسی جرات تخطی از قانون را نداشته باشد وگرنه زبان نرم و خواهش و تمنا اگر کارایی داشت باید خودش را ظرف این سی و چند سال نشون می داد.
چرا قانون ماده 51 بین ایثارگران بالای 25 درصد اجرا میشود ولی ایثارگران شاغل دولتی از این امتیاز محرومند ؟؟؟؟؟
قرار بود بجای حقوق معیشتی به جانبازان زیر25درصد بدهید پشیمان شدید همه ماها سن بالا داریم واکثریت بیکار وسرسفره ودرخانه فرزندانشان نشسته آمد رحمی بکنید همه آبرو داریم تشگر
سلام ایثار گران رزمند ه باز نشسته 96 حق ایثار گریشان چه شد اقای دولت قا نون شکن
سلام این دولت رزمند گان را زیر پا خود خورد کرد حکم صادر می کند بعد ان را حذف می کند این هم شد دولت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi