شناسه خبر : 75522
دوشنبه 02 تير 1399 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولان باید ایثارگران استان ها را دریابند

امیدواریم در کنار منشور شهروندی دولت، حقوق خانواده های ایثارگران هم مکتوب شده و دولتمردان در تمام ادارات برای آنها ارج و قربی قائل شوند...

فاش نیوز - فرزندان شهدا و ایثارگران در حال حاضر گوشه نشین شده اند و این وظیفه ما است که آنها را دریابیم و باید کشور را به دست اهلش داد؛ چرا که این قشر همه تحصیل کرده و با سواد هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر، نماینده ایثارگر مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت جامعه ایثارگری با بیان اینکه چگونه است که پول و اعتبارات کافی برای جاهای دیگر است اما برای آنهایی که جان و مال و جوانی خود را داده اند پول نیست اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید جرات کافی داشته باشند و از حق و حقوق مظلومان دفاع کنند و جایگاه واقعی خانواده بزرگ ایثارگران را به آنان بازگردانند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم گفت: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران باید به درستی عمل شود و قابل قبول نیست که برای اجرای کامل آن گفته شود که پول نداریم.

نماینده منتخب آذربایجان غربی در بهارستان ادامه داد: فرزندان شهدا و ایثارگران در حال حاضر گوشه نشین شده اند و این وظیفه ما است که آنها را دریابیم و باید کشور را به دست اهلش داد؛ چرا که این قشر همه تحصیلکرده و با سواد هستند.

نماینده دوره هشتم مجلس خاطر نشان کرد: به نظر من مجلس باید مطالبات خانواده بزرگ ایثارگران را بر آورده کند. ما نباید فکر کنیم که فقظ هشت سال دوران جنگ تحمیلی بود و خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان آن را تحمل کردند و این دوران تمام شده است. چرا که در باغ شهادت همچنان باز است و در حال حاضر خانواده شهدای خدمت را ببینید، آیا اینها جزو خانواده بزرگ شهدا نیستند؟ پس موضوع شهادت، ایثار و فداکاری یک امر حیاتی و جریانی پیوسته است.

وی یادآور شد: ما باید برابر قوانین و مقررات به روز شده و هماهنگ شویم تا حق و حقوق آنها احیا و خدای ناکرده ضایع نشود. در این چارچوب به نظر من باید مسئولین بیش از گذشته به استان ها سفر کنند و با خانواده بزرگ ایثارگران از نزدیک دیدار و به درد دل های آنها گوش دهند و شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های آنها را دریابند.

ذاکر اظهار داشت: در انتصاب ها و مدیریت ها، خانواده بزرگ ایثارگران باید سهم خود را داشته باشند، اما متاسفانه رویکرد کنونی دولت تاکنون اجازه نداده است که ایثارگران پر و بال بگیرند و بتوانند به وظیفه ملی خود در قبال انقلاب و نظام عمل کنند.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این موضوع موجب ناراحتی خانواده های ایثارگران شده است، امیدواریم در کنار منشور شهروندی دولت، حقوق خانواده های ایثارگران هم مکتوب شده و دولتمردان در تمام ادارات برای آنها ارج و قربی قائل شوند.

وی در پایان در خصوص نقش مجلس در ساماندهی به مطالبات ایثارگران گفت: مجلس باید نظارت خود را برای اعمال تمامی مواد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران جدی کند و اعتبارات مورد نیاز آنها را تامین کند. نمایندگان ملت این وظیفه را دارند که در زمینه اشتغال فرزندان شهدا، تبدیل وضعیت و جامع عمل پوشاندن به سایر مواد قانون ایثارگری برنامه ششم توسعه کشور اهتمام ویژه ای داشته باشند.

اینستاگرام
همین الان در کانال جانبازا ن زیر 25 درصد خواندم که 112/000 ت برای معسرین اضافه کردند
سلام اصلاح طلبان بسیار تلاش کردند تا فرهنگ غنی اسلامی را با فرهنگ غربی تعویض کنند در حالی که دولت موظف است مطابق قانون اساسی و مصوبات مجلس اقدام کند که اینگونه تخالف و تفاوت باعث وجود ضدیت در افکار ایشان و فرهنگ اسلامی گردیده لذا این کشمکش به زودی پایان میابد زیرا در طول دوران اسلامی حملاتی به ایران شد اما مدت کمی پس از تصرف بخشی از کشور آن متجاوزان در فرهنگ ایرانیان هضم شدند و اجبارا" فرهنگ خودشان را با فرهنگ ایرانیان جایگزین کردند.
چنانچه حمایت رهبر معظم انقلاب با پشتوانه رای مردم براساس مردم سالاری از اصلاح طلبان و دولت نبود و خدمات سپاه پاسداران خشم مردم را تعدیل نکرده بود آن گاه مردم خیلی پیشتر به ادامه حکومت اصلاح طلبان در قالب رحم اجاره ای خاتمه داده بودند.
بنابراین اصلاح طلبان و دولت به جای جبهه گیری مقابل سپاه پاسداران میبایستی از خدمات گسترده ایشان بسیار قدردان و سپاسگزار باشند.
بابا تور خدا دست از سر کچل خانواده شهدا و جانبازان بردارید دیگه مردیم از خوشی خدمات دولت.اینه دیگه کجای دلو بزارم
باسلام
فی الحال نمی شود مجلس را مورد ارزیابی قرار داد انشاا... خاتمه کار این مجلس مشخص می شود که چه بازخوردی دارد دیگر اینکه وظیفه اصلی مجلس قانونگذاری ونظارت است در زمینه قانونگذاری مجلس ید طولایی داشته ودارد چه اصولگرایان وچه اصلاح طلبان سعی کرده اند باز تصویب قانونهایی برای ایثارگران از حمایت ایقشر بی نصیب نمانند اما اکثر قوانین در حد شعار باقی می ماند یا اینکه با داشتن بار مالی به زمان دیگری موکول می شود ایثارگران مظلوم هم اندر خم آن کوچه . برادر ما میگوییم کارتون خوابیم شما میگوییی آدرست وشماره پلاک (طنز) . ایثارگران هم از بدنه همین ملت هستند ومشکلات فراوانی دارند چه معیشتی ، روحی ، اجتماعی ،اداری که اکثر این مشکلات تبدیل به بغضی قریب برایشان شده چون حل نمی شوند در همین بحث موقعیت دادن به ایثارگران مگر ولی نعمت و مقتدایمان مقام معظم رهبری مد الظله العالی در اولویت دادن به ایثارگران تاکید نفرمودند چه شد . مجلس باید نیروهای انقلاب ودلسوز ومتعهد ومتخصص به امور ایثارگران را در راس امور ایثارگران از مجلس گرفته تا دولت و همه سازمانها قرار دهد نه مثل افرادی چون جناب شهیدی عزیز که چندین سال این نهاد انقلابی را راکد بحال خود رها کرده بودند فی الحال شاهد هستیم که کارشکنی از بدنه خود مسئولان ایثارگران اتفاق می افتد که قابل تامل است وگرنه ملت و دولت که مشکلی با ایثارگر ندارند جانباز بخاطر معیشت خودسوزی کند فرزند شهید 40 ساله دوم انقلاب به مستاجری برود یعنی چه .جانباز در خود بنیاد شهید مورد بی مهری قرارگیرد فرزند شهید چندین سال بیکار باشد یعنی چه یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام؛
جناب آقای ذاکر؛ تمام مطالب ی را که فرموده اید درست ،و‌من‌‌ جانباز خوشحال م از اینکه مسئولین هم به درستی می دانند که قانون به اصطلاح جامع !!!
فقط و فقط در حد یک نوشته تبلیغاتی بوده و هست !!!
امیدواریم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به درد ،مشکلات و مشقت ایثارگران رسیدگی کنند.
اینا کاری کردند، که پسرم از اینکه فرزند جانبازه، خجالت می کشه. تو دانشگاه طور دیگه ای به فرزندان جانبازان نگاه می کنن!!!
باسلام خدمت همه جانبازان وخانواده های شهدا وایثارگران وتشکر ارنماینده مجلس یازدهم ارومیه اقای ذاکر که ازجانبازان وایثارگران حمایت میکنند ولی فراکسیون ایثارگران مجلس بایدمصوبات راازدولت بخواهند ملزم به اجرای مصوبات مجلس عمل واجرا شود مصوبه حداقل حقوق سال ۹۹کارمندی را که معادل ۱۸۰۰ هزارتومان ازفروردین بایداجرا میشد رااجرا کنند ولی الان که خرداد هم تمام شده مبلغ صدهزارتومان اضاف کردن ابن چه قانونی است که درعمل اجرانمی شود سه سال انتظار صدتومان اضاف شده به ۷۵۰ هزار تومان انصاف نیست بسته حمایتی هم ندادن باتشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi