شناسه خبر : 75527
یکشنبه 01 تير 1399 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنی با نمایندگان مجلس یازدهم

بر حسب قانون، "سربازان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی و بسیجیان ازکارافتاده کلی که شاغل در هیچ یک از دوایر دولتی و سازمان ها نیستند و فقط حالت اشتغال بنیاد شهیدند و از بنیاد دریافتی دارند پس از۳۰سال همطراز...

فاش نیوز - نمایندگان محترم مجلس یازدهم! آیا شما قبل از اینکه به مجلس راه پیدا کنید قبلا پُست و منصب دولتی داشتید؟ اگر داشتید انصافا" الان که دَم از ولی نعمتانتان می زنید ولی نعمتانتان اجازه داشتند پیش شما آمده و درخواست و تقاضای منطقیشان را براساس قانون بازگو کنند؟

آیا این امکان وجودداشت یا اینکه حالا که به مجلس راه پیدا کردید شعار کلیشه ای جانبازان ولی نعمت هستند را فقط پُشت تریبون و جلوی لنز دوربین ها سر می دهید؟ یا اینکه واقعا" به ولی نعمت خود افتخار و به اتفاق همکاران به جد پیگیر موضوع هستید؟

 از شما نمایندگان و در رأس آنها ریاست مجلس، جناب قالیباف می پرسم اگر واقعا پای کار آمده و می خواهید در عرض چند روز مشکلات جامعه هدف، اعم از جانبازان و خانوادهای زجرکشیده شان را حل و فصل کنید، با تمام بی سوادی ام می گویم اگرنیّتتان هم خیرباشد این موضوع به طور قطع و یقین یک ماهه حل شدنی نیست. چرا که لوایح و مصوبات آماده هستند و نیازی به تصویب لوایح و قوانین جدید نیست. مگر اینکه بخواهید متممی بزنید. پس حضرات نمایندگان تا دیر نشده بجنبید. چرا که از پایان دفاع مقدس بیش از 3 دهه گذشته است. متاسفانه این موضوع را بارها در مجالس نهم و دهم عرضه داشته ام ولی دریغ از گوش شنوا...

 جناب آقای قالیباف! نمی دانم تا به حال سری به سایت وزین فاش نیوز زده اید یا نه؛ اگر نزده اید لطفا" بعد از این هر روز سَری بزنید. سایتی که تمامی زحماتش را عزیزان جانبازی که خود از نظرجسمی مشکلات فراوانی دارند می کشند و به اتفاق همکاران گمنامشان تلاش می کنند تا مشکلات جانبازان و جامعه ایثارگران را به گوش مسئولان برسانند؛ اگر چه متاسقانه دیگر ازمسئولان ایثارگری خبری نیست. به همین خاطر تاکنون گوش کرشان و چشم های نابینایشان مطالب سایت را نه دیده و نه شنیده است.

حال که لطف و عنایت خداوند عزّوجل شامل حال شما شده است، مسئول وار گوش کنید و مسئول وار ببینید. انصافا" جای تعجب ندارد پس از گذشت بیش از 3 دهه جانبازان هنوز بایستی از مشکلاتشان بگویند؟

جناب آقای قالیباف! روزی نیست که در همین سایت وزین فاش نیوز تیتری به چشم نخورد که جانباز 70% به یاران شهیدش پیوست و حال آنکه نکته مهم همین جاست که در سال97 البته طبق شنیده ها دیسکت اسامی جانبازان 70% را بنیاد شهید و امور ایثارگران به جناب نوبخت (معاون برنامه و بودجه) ارسال کرده است و خود شاهد پَرپَر شدن جانبازان 70% است.

  حال آنکه بر حسب قانون، "سربازان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی و بسیجیان ازکارافتاده کلی که شاغل در هیچ یک از دوایر دولتی و سازمان ها نیستند و فقط حالت اشتغال بنیاد شهیدند و از بنیاد دریافتی دارند پس از30سال همطراز با نیروهای پایور (آن هم با 2 رتبه بالاتر، سنوات پاداش پایان خدمت، بازنشستگی و طلب ذخیره مرخصیشان پرداخت گردد". جالب تر اینکه بنباد شهید و امور ایثارگران 4% سال 72 را مبنا قرار داده است.

حقیر وضعیت خود را مثال می زنم که بیش از 20 ماه در نقطه ی صفر مرزی از اوایل سال 64 خدمت زیر پرچم انجام داده و در اواخر سال 65 مجروح شدم. در سال 66 کمیسیون پزشکی ارتش 90% و بنیاد شهید 70% برایم لحاظ کرده اند. اگر حتی سال کمیسیون پزشکی را هم مَدنظر بگیریم، نزدیک به 33سال زمان سپری شده است. ولی دولت بنفش سال 72 را لحاظ نموده است. حال آن که شما خود بهتر می دانید؛ نخست اینکه در حقم اجحاف شده است؛ در حالی که امثال من را در بسیاری از کشورها به عنوان مشاغل سخت و زیان آور با 20 الی25 سال بازنشسته و حقوق کامل پرداخت می کنند.

بیمه تکمیلی ایثارگران

جناب آقای قالیباف و نمایندگان محترم دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی! آیا کاری سخت تر از درد شبانه روزی هم وجود دارد؟ در واقع جانبازان50% به بالا حداقل با همان 20 سال بایستی بازنشسته شوند. موضوع دیگر، خدمات درمانی است که در طول 7 سال، دولت جناب آقای روحانی ما را با خاک یکسان کرد. موضوع دیگر این است که طبق قانون، هر10سال باید یک دستگاه خودرو ساخت داخل باشرایط مندرج درقانون به جانبازان70% واگذار شود که از آخرین واگذاری سال79 تقریبا 2دهه گذشته است.

خودروی جانبازان

حتی چنانچه دولت پرزیدنت روحانی هدیه ی جناب احمدی نژاد سال87 با آن همه اما و اگرهایی که داشت و بیش از90% جانبازان به خاطرنداشتن توان مالی مجبور شدند مجوز را به خاطر همان اما و اگرهایش به قیمت های اندکی به از ما بهتران واگذار کنند، نصف و نیمه اجرا می کرد، باز هم بار اندکی از روی دوش ایثارگران برداشته می شد. اما همان هم نشد.

 استخدام فرزندان ایثارگران

مسئله بعدی بحث سهمیه25%استخدامی فرزندان شهدای والامقام و فرزندان جانبازان، به خصوص 70% است که قرار بود فرزندان جانبازان70% از مزایای فرزندان شهدای گرانقدرمان بهره ببرند ولی نمایندگان دوره های سابق سر در لاک خود فرو برده و پیگیرموضوع نشدند.. بحث بعدی میزان عیدی به سرپرست خانوار ایثارگر در پایان هر سال است. آیا واقعا این ظلم نیست که سرپرست خانواری که فقط  همسرش تحت تکفلش است با سرپرست خانواری که 5 نفرتحت تکفل دارد یکی باشد؟ بنده ی خدا نهایتا 2جفت کفش و دو دست لباس تازه ی مهمانی هم ندارد؛ چراکه خودش هرروز و هرشب یک جامهمان است اما خانواده ای که بایستی6جفت کفش و6دست لباس بخرد چکار کند؟

البته حقیر فقط حداقل ها را گفتم؛ چرا که بندگان خدا نه تنها جایی مهمان نیستتد بلکه هر روز و هرشب مهمان دارند. حال آنکه در تصویب قوانین (هم دربحث عموم و هم دربحث جامعه ی هدف) به خصوص جانبازانی که شب و روزشان همراه با درد و ... است و به خاطر شعارهای ریاکارانه ی دولتمردان، نه تنها خود که حتی همسر و فرزندانشان هر روز در کوی و برزن شاهد زخم و زبان و نیش و کنایه ی کوفیان که صدالبته روی اهل کوفه را سفید کرده اند باشند، عنایت بیشتری داشته باشید. 

سخن آخر اینکه نمایندگان ملت در بهارستان، اولا دست از شعارهای کلیشه ای مانند این شعار که "خانواده شهداء چشم و چراغ ملتنند و جانبازان ولی نعمت ما هستند و..." بردارند. دوم اینکه نگویید که شما برای رضای خدا این راه را رفته اید؛ چراکه خدا به ما بندگان روسیاه نیازی نداشته است و در این چند ماه خود شاهد بودید که این مائیم که به خداوند بی نهایت مهربان نیازمندیم.

دست آخر اینکه شما حضرات برای یک سال هم که شده برای رضای خداوند کار کنید و اجرتی دریافت نکنید ببینم اموراتتان می گذرد و هزاران مصائب و مشکلات دیگری که در واقع پس از گذشت بیش از 3 دهه نبایستی هنوز هم وجود داشته باشد تا از آنها سخن برانیم.

عاقبت خاک گِل کوزه گران خواهی شد

سیدعلی جانباز دفاع مقدس

اینستاگرام
همه ی جانبازان بایدموردتوجه ویژه قراربگیرند.
از۵%تا۷۰% .....
والسلام.
سلام خسته نباشید به خدا بنده یک جانباز درست ۱۵ درصد زدن ولی نفس کشیدنم شده با اسپری قرصهای افسردگی خودم هم قبلانه میرفتم کارهای نگهبانی دست فروسی لاقل خرج بخور نمیر کرایه خونم الان به خدا قسم نتونستم بدم بنده سال ۸۵ بازنشته مصتمری بگیر سپاه بودم بعد چند سال انتقعال دادن به کمک معیشتی ساتا الان تمامی ارگانها افزایش حوقوق شدن ما به فراموش سپرده شدیم اقایون محصولین خدا شناس یک فکر به کمک معیشتی بگیر ساتا بکنید مارا بر گردونین همان بنایاد جانباز ساتا با بنید چی فرقی دارد اونها لاعقل حدعقل میده بنیا البته چاری نیست اونها راضی زندگیشون نیستعن به جانبازان ساتا ۷۵۰ تومن مصتجر ۵ عایاه تورا خدا رحم کنید جونها ی زحمت کش معملکت را بعد بین انقلاب نکنید انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده چقدر مادره زن بچها بی سر پرست بزرگ شده به خاطر خون پاک شهدا یه فکر به محرومین جانبازان بکنی بیشتر جانبازان ۵۳ سال به بالان خجالت می کشیم بگیم جانبازیم خییلیها کاسه گعدای دستشون گرفتعن این حرف سال ۹۶ حضرت اغا فرمودن چون وضیت محصولین میدید روهانی نمی دانم چرا به ایسارگران کم لطفی میکنه معمنونم از زحمت کشان این کانال گزشته یا حق یا امام زمن ادرکنی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi