شناسه خبر : 75532
یکشنبه 25 خرداد 1399 , 09:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خوش‌رقصی وارثان هیتلر برای صهیونیست‌ها

وزیر خارجه آلمان، ایران را به خاطر مخالفت با رژیم نامشروع صهیونیستی، به گسترش یهودی‌ستیزی متهم کرد.
هایکو ماس سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران در مورد «نابودی اسرائیل» را «یهودی‌ستیزانه» خواند. ماس که به تل‌آویو سفر کرده این سخنان را «غیرقابل قبول» نامید و قویاً محکوم کرد.
به گزارش دویچه وله هایکو ماس که پیش از این موضع ایران در مورد «نابودی اسرائیل» را تنها «ضد اسرائیلی» نامیده بود این بار در گفت‌وگو با روزنامه «جروزالم پست» چنین گفتاری را «یهودی‌ستیزانه» خوانده است.
هایکو ماس گفت: «چنین اظهاراتی قطعاً غیرقابل قبول‌‌اند. ما قویاً خواست نابودی اسرائیل، مشروعیت بخشیدن به تروریسم و گسترش محتوای یهودی‌ستیزانه را محکوم می‌کنیم.»
به گزارش دویچه وله حسین سلامی در سپتامبر سال 2019 نیز در مراسم افتتاحیه بیست و سومین مجمع فرماندهان و مسئولان سپاه در یک سخنرانی رژیم اسرائیل را «منحوس» نامید و گفت، در گام اول انقلاب اسلامی «ظرفیت انهدام» این رژیم فراهم شده و در گام دوم باید این رژیم «از جغرافیای عالم حذف شود.» او تأکید کرد که این هدف «آرمان و رؤیا» نیست و «دست‌یافتنی» است.
«جروزالم پست» می‌نویسد، در سال گذشته دیدگاه دولت آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان را در مورد این سخنان سلامی جویا شده و دولت آلمان این سخنان را مصداق «ضدیت با اسرائیل» دانسته نه مصداق «یهودی‌ستیزی».
آلمان چندی پیش تحت فشار سفیر آمریکا در برلین، حزب‌الله لبنان را سازمانی «تروریستی» اعلام و فعالیت این گروه در خاک خود را ممنوع کرد.
مواضع اخیر مقامات آلمانی به وضوح ثابت می‌کند که ادعای قیمومت آمریکا و اسرائیل بر آلمان پس از جنگ جهانی دوم، ادعایی درست است.
یادآور می‌شود صهیونیست‌ها با ادعای نسل‌کشی یهودیان توسط آلمان در جنگ جهانی دوم (هولوکاست)، اشغال سرزمین فلسطین و آواره کردن مردم این کشور را توجیه کردند!! آلمان پس از شکست در جنگ جهانی دوم، تبدیل به دولتی درجه 3 و توسری خور به لحاظ سیاسی شد به نحوی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هر گاه اراده کردند؛ به تحقیر آلمان اقدام کرده و خواسته‌های خود را دیکته کرده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi