شناسه خبر : 75552
یکشنبه 25 خرداد 1399 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گفت و گو با جانبازان به شرط علاج!

محسن - گفت و گو از درد و درمان و مشکلات جانبازان خیلی خوب است، به شرطی که علاجی برای واقعه پیدا شود.

متاسفانه این گونه شعارها باب شده تا افرادی ابراز اعتقاد به انقلابی گری کنند، اما باید بدانند حرف های بدون عمل حتی اگر آیه قرآن باشد از منظر اسلام مذموم است.
نماینده محترم تازه فکر می کند شهیدان ناظر بر امور هستند بلکه باید بگوییم شهیدان ناظر و دارای رزق از خزانه کبریایی هستند و حضور شهیدان در قرب الهی همچون اشراق انوار موجب تعالی و نورانیت انسان ها و واسطه فیض الهی برای دریافت انوار مومنان هستند.

از سال 92 کلیه هزینه های درمانی به جز بستری در بیمارستان ها همچون مردم عادی با فرانشیز دفترچه پرداخت شده اما با وجود گواهی و تحویل آن به بنیاد از حدود 4 میلیون تومان در سال گذشته فقط حدود یکصد هزار تومان به حساب بیمه دی واریز شده است که استنکاف از قوانین مجلس است. لذا نظارت بر عملکرد دولت کاملا رها شده است و گویا در خواب هستند.

بنده شاهد بودم 12 میلیارد تومن بودجه با اسنادی همچون 7 میلیارد پیش فاکتور بجای 12 میلیارد اسناد رسمی و قانونی تایید شده که بسیار شگفت انگیز و موجب ملامت و تمسخر انسان هایی است که به اسناد پیش فاکتور اعتراض داشتند. فلذا همین مبالغ در بازارهای سکه و دلار و خودرو و مسکن عامل تورم و متلاشی شدن اقتصاد کشور گردیده است.

این قضایا را همگان مطلع هستند و اسناد موجود است، لیکن قضایا مثل "چیز" است که همه می دانند اما تعریف مشخصی از آن ندارند!
از نمایندگان مجلس و رییس محترم قوه قضاییه تقاضا داریم بنا بر شواهد قطعی و تجربیات حضوری از شناخت افرادی که اکنون در مصدر نهادهای نظارتی کشور قرار دارند فوری تغییر وضعیت مدیریتی ایجاد نمایند، در غیر این صورت آش همان است و کاسه همان خواهد بود.

بدیهی است بهتر از افرادی که به طور مستقیم با این طیف مدیران کار کردند و شناخت کامل و کافی از آنان وجود ندارد، باید قبول کنند این طیف چنانچه در نظر نمایندگان و روسای قوه بسیار زیرک و ظاهر الصلاح رفتار می کنند، اما چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند، گزارشات فساد کلان را دریافت می کنند و مماشات و سهل انگاری در مقابل فساد را پیشه خود می کنند که البته از عجایب دوره و زمانه قرن بیستم است و باید بدانیم اسلام از همین مواضع تاریک و روشن و عدم شفافیت و توجه به تذکرات دلسوزان، و همچنین از ملاحظات سیاسی ضربات مهلک را دریافت کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi