شناسه خبر : 75553
یکشنبه 25 خرداد 1399 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۱ شیمیایی بی درصد بی خانه!

بیژن میرزایی - خدمت برادران و خواهران جانباز
من در سال ۳۱/ ۴ / ۱۳۶۷ در استان کرمانشاه شهرستان کرند یا دالاهو در ساعت ۷ صبح و در روستای سرمیل باباجانی مورد بمباران شیمیایی قرارگرفتم.

داری ۴ فرزند هستم، با این وجود هنوز مستاجرم با سه فرزند مدرسه ای. خودم از لحاظ بدن در وضع خوبی نیستم و ۵ بار به کمیسیون رفته ام که هنوز درصد واقعی به من داده نشده است.

برای درمانم نه پول دارو دارم و نه پولی که بابت ۷ ماه کرایه عقب افتاده منزل پرداخت کنم.
با اینکه قرار شده بود جواب کمیسیون مرا بدهند اما هنوز خبری نیست. با اینکه ۲۴سال است عروسی کرده ام نه همسر و نه بچه ها از دستم راضی نیستند. خواهش می کنم به خاطر دخترم کمک کنید. خداوند هیچ مردی را مقابل زن و بچه هایش خار نکند.

اینستاگرام
سلام محمودلطیفی هیر هستم 65تا57منطقه بودم ولی تا بحال اقدام نکردم مریض عصبی هستم چیزی از این دنیا نفهمیدم در فقر مطلق زندگی میکنم لااقل برای یک بار شده کسی نیست که به داد من برسد اقایان که میتوانید مرا به کموسیون پزشکی معرفی کند خواهش میکنم به خاطر خدا حضرت عباس دنبال کار منو بگیرد کد ملی من 1464194998میباشد 25ماه جبهه دارم وضیت اعصاب روانم در حد بدترین وضع است دیگر نای زندگی ندارم یا علی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi