شناسه خبر : 75554
یکشنبه 25 خرداد 1399 , 12:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قوانینی را تصویب کنید که دیگرکسی نتواند از رانت بهره ببرد

سیدعلی - جناب نماینده عرض شود امیدواریم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انصافا قوانینی را به تصویب رسانده که دیگر ما جامعه هدف خصوصا جانبازان و علی الخصوص خانوادهای جانبازان که ازخود جانبازان بیشتر اذیت می شوند و بیشتر زخم و زبان و تهمت و افتراء می شنوند مشکلاتشان حل گردد.

حال از شما حضرات انتظارمان تنها یک چیز است؛ همان طور که در برهه ای از زمان دوران دفاع مقدس مردانه و جانانه به وظایفمان به نحو احسن عمل کردیم که آثارش را همه مشاهده می کنند. لذا قوانینی را به تصویب برسانید که دیگرکسی نتواند از رانت و پارتی و پیشنهاد می شود ازخانوادهای معزز شهدای والامقام و ازجانبازان برای خود نردبان ترقی درست نکنند که بجای حل مشکلات و تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آن، فقط در حد شعار بمانند.

حضرات نمایندگان، شما بهتر به امور واقفید!

اگرنبود ازجان گذشتگی رشیدترین جوانان سرزمینمان، اگرنبود فداکاری جانبازان و پایداری آزادگان، تا کنون نه مُلکی می ماند و نه پرچمی که شماها بتوانید برمناصبش تکیه بزنید.

اینستاگرام
سلام سالهاست در انتظار تغییرات لازم در مدیریت قوه قضاییه و دادگستری استانها هستیم تا بتوانیم حقوق قانونی که طی سالهای گذشته بطور آشکار پایمال شده مطالبه کنیم اما ظاهرا مسئولان استانی و به تبع آن مسئولان رده پایین همچنان به صندلی چسبیدند زیرا میدانیم همچون گذشته چنانچه حقوق قانونی را مطالبه نماییم طرف مقابل با نفوذ در دادگاه کلیه حقوق قانونی را یکطرفه مصادره خواهد کرد لذا سال هاست در انتظار تغییرات در دادگستری استان هستیم لطفا تغییرات را در استانها و به طور کامل انجام دهید و بیش از این فرصت فرار برای کلاه برداران ایجاد نکنید.
برای مثال هیات مدیره مسکن مهر وجوهی را طبق قانون به اعضا بدهکار هستند و حاضر نیستند بدهی اعضا را پرداخت کنند برای خودداری از پرداخت بدهی تعدادی قوانین من درآودی تنظیم کردند که نیاز به رسیدگی در دادگاه و دیوان عدالت دارد در غیر اینصورت با تحویل واحدهای باقیمانده بوسیله فروش آزاد و میلیاردها بدهی به اعضای منصرف داستان خاوری تکرار خواهد شد و نظام به مردم بدهکار میگردد.
اولین قانون ریشه ای همین ساختار فساد زای بنیاد است که باید تبدیل به وزارتخانه شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi