شناسه خبر : 75555
چهارشنبه 04 تير 1399 , 15:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحریم سلاح قدیمی امریکا بر علیه ایران

دشمنی آمریکا با ایران پایانی نیست چرا که در نظر آنها هیچ فاجعه ای بدتر از بازگشت ایران به دوران قبل از تحریم ها نیست.

فاش نیوز - دشمنی آمریکا با ایران پایانی نیست چرا که در نظر آنها هیچ فاجعه ای بدتر از بازگشت ایران به دوران قبل از تحریم ها نیست.

گویا تنها سلاح امریکا بر علیه ایران همین موضوع تحریم هاست و فقط دو کشور ارزش این تحریم ها را می دانند، اول خود آمریکائی ها که نمی خواهند آن را از دست بدهند و دوم ایران است که می خواهد آن را به دست بیاورد.

برای آمریکائیان باقی ماندن تحریم ها راه حلی قدیمی برای رسیدن به یک هدف جدید است، اما برای دولت دوازدهم، امتیاز دادن به واشنگتن به امید برداشتن تحریم ها، راه جدیدی برای رسیذن به یک هدف قدیمی است.

برای آمریکائی ها تحریم ها هدف نیست بلکه یک ابزار برای رسیدن به هدف است، ولی برای دولت روحانی، لبخندها ابزاری برای رسیدن به هدفی است که قیام کربلا را درس مذاکره می دانست.

سیاست آمریکا در مذاکرات طوری است، که پیوسته از ایران چیزهائی بخواهد که ایران نتواند به آنها بدهد، اگر چه هر چیزی هم که ایران به آنها بدهد محال است آنها راضی شوند.

این تاکتیکِ راهبردی آنها در مذاکرات است و آقای ظریف هم که پرورش یافته فرهنگ منحط غرب است باید می دانست که خنده زیاد عقل را زایل می کند و کم خندیدن به وزیر جذبه بیشتری می دهد.

کمترین حدِ کفایت سیاسی در مذاکرات برجام آن بود که مشاوران و همکاران رئیس‌ جمهور از عناصر بد سابقه، ، مشکوک و مورد سوء ظن نباشند، ای کاش آقای روحانی این موضوع را درک می کرد و سخن امام خمینی (رضوان اله تعالی علیه) را فراموش نمی کرد که فرمودند: به همه مسئولان کشورمان تذکر می ‌دهم که در تقدم ملاکها، هیچ ارزش و ملاکی مهمتر از تقوا و جهاد در راه خدا نیست.

همین تقدم ارزشی و الهی باید معیار انتخاب و امتیاز دادن به افراد و استفاده از امکانات و تصدی مسولیت ها و اداره کشور باشد و جایگزین همه سنت ها و امتیازات غلط مادی و نفسانی شود، چه در زمان جنگ و چه در حالت صلح، چه امروز و چه فردا، که خدا این امتیاز را به آنان عنایت فرموده است.

تفکر انقلابی مردم ایران که امام راحل پایه گذار آن بود معجزه ای الهی  است که آمریکائی ها نمی توانند از کنار آن به راحتی عبور کنند.

کشتی حجت حقانیت ایران همیشه بر نوک اشتباهات آمریکا به پیش رانده شده است. آنها هر چه قدر دشمنی خود را با ایران زیادتر می کنند لاجرم قدرت مانور بیشتری به ایرانیان می دهند. آنها برای اتهامات دروغین خودشان علیه ایران مانند ساخت سلاح هسته ای معماهای محال به ایران نسبت می دهند در حالی که ایران خود کلید معماهای محال است.

مذاکره کنندگان دولت روحانی عمدا در همه مذاکرات ها کوتاه می آمدند امتیاز می دادند و با اینکه مطمئن بودند با دادن امتیازات و برگ های برنده ایران هیچ نفع خاصی برای مردم و اقتصاد ایران وجود ندارد اما باز هم آن را می پذیرفتند چون کلید حل مشکلات خودشان را برای ماندن همیشگی در قدرت در نزدیکی با آمریکا می دیدند

به هر صورت در تاریخ چهل و یک ساله انقلاب اسلامی رئیس جمهورهای زیادی آمدند و رفتند. بعضی از آنها توانستند وظیفه انقلابی و مردمی خود را با اقتدار و احترام به اتمام برسانند. برخی هم یا شهید و قهرمان شدند، کسانی هم بودند که یا بی آبرو شدند و مُردند و یا اینکه مُردند ولی آبروی شان هم رفت.

آقای روحانی جندین سال بود که از برخی اشتباهات دولت دهم برای خودش پرستیژ ایجاد می کرد، روحانی نماد یک رای اشتباه بود که بر موج اشتباهات دولت قبل از خود سوار شد.

بنابر این تیم مذاکره کننده برجام پر از جاسوس و نفوذی بود که این افراد طی سالهای82 و83 باعث شدندپرونده ایران از آژانس انرژی اتمی به شورای امنیت برود. در ادامه این خباثت دولت تدبیر و امید در سال 92 قدرت را به دست گرفت ولی متاسفانه رییس و اعضای آن هیچ برنامه مُدونی جز مذاکره با امریکا برای اداره کشور در سر نداشتند.

متاسفانه آقای روحانی به مثابه نانی بود که آقایان رفسنجانی و خاتمی در سفره مردم ایران گذاشتند. ایشان  و تیم مذاکره کننده برجام همگی عاشق رابطه با آمریکا به هر قیمتی هستند. آنها در مذاکرات ها کوتاه می آمدند و امتیاز می دادند.

با اینکه مطمئن بودند دادن امتیاز هیچ نفع خاصی برای مردم و اقتصاد ایران وجود ندارد اما باز هم آن را می پذیرفتند. چرا که کلید حل مشکلات خود برای ماندن در قدرت را در نزدیکی با آمریکا می دیدند و مذاکرات  مخفیانه در پشت اتاق های دربسته آنها را به این هدف نزدیک تر می کرد.

متاسفانه افراد و جریاناتی در درون دولت دوازدهم هستند که پیوند عمیقی را در رابطه با خط سازش با آمریکا دنبال می کنند. آنها به فکر گرفتن حق مردم نبوده و نیستند حتی یک بار هم در مذاکرات برای گرفتن حق مردم از خدا کمک نخواستند.

آقای روحانی نانی بود که آقایان رفسنجانی و خاتمی در سفره مردم ایران گذاشتند آقای روحانی و تیم مذاکره کننده اش همگی به نوعی خائن یا جاسوس و یا عاشق رابطه با آمریکا به هر قیمتی هستند

همه مسئولان اصلاح طلب دولت دوازدهم ایمان کاملی به وعده های خداوند ندارند، به این خاطر خداوند هم ذره ای از یقین و توکل به مسئولان این دولت نداده است و مصیبتی است که باید دلشان را به درد آورد چرا که  دلیل سر افکندگی شان درپیشگاه ملت شده است.

اعمالی که از دولت تدبیر و امید سر می زند دولت  می کند در هیچ جای انقلاب نیست. آیا نمی بیند که دشمن، مذاکره کنندگان اش را در برجام، مضحکه عالم و آدم کرده است و به ریش روحانی می خندند.

تا کی روحانی می خواهد به این وضعیت ادامه دهد، به هر حال روزی خیانت ها آشکار خواهد شد و هر کس منفور خدا شود منفور خلق خدا هم خواهد شد.

سخن آخر اینکه امروز ملت ایران داغدار است داغدار خدشه وارد شدن به آرمان های شهدا ، امام راحل، داغ سیمان گرفتن قلب رآکتور علم و خودباوری جوان ایرانی و داغ از دست دادن ده سال پیشرفت هسته ای است.

اما این داغ شاید در برابر آنچه که این ملت از دست داده است ناچیز باشد و آن ،داغِ کم رنگ شدن سخنان امام راحل است، اما مگر سخنان امام راحل چه بود؟.

سخنانی بود که به لطف خدا و امدادهای غیبی در برابر همه قدرتمندان جهان اتفاق افتاد که اگر خدا نمی خواست سخنانی همانند هزاران سخن دیگر بود. پس اصل خداست خدائی که جان و مال و هر چه داریم از اوست و فراموشی اوست که اشتباه بزرگ اکثریت مسئولان دولت اصلاحات است.

این اعمالی که دولت کرده و می کند در هیچ جای انقلاب نیست این دولت آیا زبونی خود را نمی بیند آیا نمی بیند که دشمن مذاکره کنندگان اش را در برجام مضحکه عالم و آدم کرده و دولت ایران را به عروسک خیمه شب بازی خودش تبدیل کرده است و به ریش روحانی می خندند

متاسفانه اینها نه لطف خدا را می طلبند و نه یاری او را می خواهند و گرنه هنوز هم از مذاکره با اروپا برای زنده نگاه داشتن لاشه متعفن برجام سخن نمی گفتند. آیا به آنچه می خواهند واقف اند و سختی راه خدا اینها را پشیمان کرده است؟.

قدر یک روز عمر مسئولان دولت دوازدهم به کوتاهی یا بلندی یک روز مسئولیت در بندگی خدا نیست. اگر در خدمت به مردم بگذرد از هزار سال عمر در مسئولیت بی ثمر بهتر است. هر دولتی جدا از هر سلیقه، تکلیفی دارد که باید خدمت به مردم را فقط در راه اهداف انقلاب به جلو ببرد.

 چه پیروز بشود یا نشود مُکلف است مقابل ظلمی که به انقلاب و مردم می شود بایستد، چرا که انقلاب برای برداشتن ظلم و نه قبول ظلم آمده است، این سنت انقلاب اسلامی است و هر دولتی که با قانون انقلاب زندگی نکند طبق همان قانون منفور مردم خواهد شد.

بنابر این هر کسی که منفور مردم شود منفور خدا هم خواهد شد و دولت اصلاحات و سازندگی در این راستا همگی خود عبرت دیگران شدند.

همه مسئولان اصلاح طلب دولت روحانی ایمانی کامل به وعده های خداوند ندارند و خداوند ذره ای از یقین و توکل به مسئولان این دولت نداده است و این آن مصیبتی است که باید دلشان را به درد آورد و این است دلیل خواری و ذلت شان و دلیل سر افکندگی شان پیش ملت ایران.

دست آخر اینکه مسئولان دولت دوازدهم با مذاکرات برجام  می خواستند با آمریکا رابطه برقرار کنند تا مُخرب ترین سلاح استعمار (یعنی سلاح نفوذ برای نابودی انقلاب و از بین بردن امنیت مردم ایران) را در اختیار خطرناک ترین استعمارگر دنیا قرار بدهند و همانند ابلهان فکر می کردند این سلاح هیچ وقت لوله اش به سمت خودشان بر نمی گردد.

مسئولین دولت روحانی نه لطف خدا را می طلبند و نه یاری او را می خواهند و گرنه هنوز هم از مذاکره با اروپا برای لاشه متعفن برجام سخن نمی گفتند آیا اینها به آنچه می خواهند واقف اند؟ آیا سختی راه خدا اینها را پشیمان کرده است؟.

داریوش احمد رضا بهمنیار

اینستاگرام
بزرگ ترین مشکل آمریکا و اروپا در جهان فقط جمهوری اسلامی ایران است. اگر آمریکا و اروپا از روسیه و چین و کره شمالی و غیره به عنوان رقیب و دشمن یا خطر بالقوه یاد می کند اما به این نتیجه رسیدند که آنها دشمنان و رقبای بی آزاری هستند لیکن جمهوری اسلامی خطری جدی و غیر قابل قبول است هیچ کشوری دارای چنین خطر بزرگی برای غرب نیست.

طی سال های گذشته تنها امید آمریکا و اروپا به غرب زده های فریب خورده داخل ایران بود تا به وسیله آنها بتواند نیروی الهی نظام اسلامی را از کار بیندازند یا سرعت حرکت انقلاب اسلامی را کم کنند لیکن اکنون که کلیه ارگان های دولتی و شوراها و مجلس و نفوذی های قوه قضاییه نیز شناسایی و در حال اخراج از نظام اسلامی توسط مردم هوشیار هستند اینک آمریکا و اروپا در باتلاق خاورمیانه تا گردن فرو رفته و هر لحظه احتمال نابودی کامل و مرگ ابر قدرتی در خاور را احساس کرده است و فقط یک راه برایشان باقیمانده که جمهوری اسلامی قادر به صدور سلاح های پیشرفته و استراتژیک به کشورهای اسلامی نشود.

در غیر اینصورت گوری بزرگ برای تمام سیاست ها و نقشه های آمریکا و اروپا در منطقه آماده شده تا برای همیشه ابر قدرت های شیطان صفت در آن گور بزرگ دفن شوند و به تدریج اقتصاد و کلیه هیمنه پوشالی را از دست بدهند و تبدیل به کشوری به همان کوچکی به اندازه یک استان جمهوری اسلامی شوند.
عاقبت زمستان رفت و رو سیاهی به ذغال ماند تا ملت ها بدانند اتحاد و یگانگی حول محور ولایت تنها قدرت برتر جهان است که هیچ یک از ابر قدرت ها قادر به مقابله با آن نخواهند بود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi