شناسه خبر : 75556
پنجشنبه 05 تير 1399 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا بنیاد شهید از ماموریت اصلی خود فاصله گرفته است؟

رسیدگی حداقلی به ایثارگران، نتیجه ی مدیریت کاسبکارانه و سودجویانه

چرا بنیاد شهید از ماموریت و رسالت اصلی خود منحرف شده و فاصله گرفته است؟

فاش نیوز - چرا بنیاد شهید از ماموریت و رسالت اصلی خود منحرف شده و فاصله گرفته است؟ دلایل زیادی وجود دارد که این شرایط پیش آمده است ولی عمده دلیل این انحراف از ماموریت، وجود تعارض در منافع مسئولین و مدیران این نهاد با منافع قانونی ایثارگران و عدم نظارت جدی از طرف مسئولین مافوق و وابستگی نهاد مذکور به شخص ریاست جمهور که اساسا امر نظارت مجلس بر شخص رئیس جمهور با مشکلاتی همراه است و لذا سازمان برنامه و بودجه دسترس ترین نهادی را که برای کسر بودجه و تامین اعتبار انتخاب می کند، بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

تا زمانی که این نهاد به وزارتخانه تبدیل نشده و یا حداقل در زیر مجموعه ی وزارتخانه ای یا مثلا دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرار نگرفته، امر نظارت مجلس بر عملکرد بنیاد با مشکل جدی مواجه خواهد بود؛ چرا که در مجالس ادوار گذشته تجربه نشان داده که حتی در مسائلی در سطح ملی موضوع سوال از رئیس جمهور انجام نشده؛ لذا این امر حاشیه امنی برای متولیان امور ایثارگران در سازمان برنامه و بودجه و بنیاد شهید، به عنوان نهاد تحت نظر رئیس جمهور عمل کرده است.

لذا جامعه ایثارگری در حال حاضر بقدری مشکلات تلنبار شده و رسیدگی نشده دارد که دیگر با لحاظ وضعیت روحی و جسمانی و شرایط سخت معیشتی، کاملا آستانه تحمل خود را از دست داده است؛ بدین صورت که علاوه از مشکلات عمومی موجود در کشور برای عامه مردم، در خصوص معیشت و اقتصاد، ایثارگران با موضوع سلامت جسمی و روانی ناشی از جنگ و مجروحیت، و خانواده های محترم شهدا در اثر از دست دادن عزیزان خود از یک طرف، و مورد بی مهری قرار گرفتن جامعه ایثارگری توسط مسئولین بنیاد و دولت از طرف دیگر، فشار مضاعف بر ایشان وارد می کند.

در حال حاضر عدم اجرای قوانین ایثارگری در حوزه ی اضطراری درمان و معیشت و اشتغال و انحراف بنیاد شهید از ماموریت اصلی خود در دفاع از حق و حقوق قانونی ایشان، با شرایط و دلایل گفته شده در بالا، به ضد جامعه ایثارگری تبدیل شده است؛ چرا که بنیاد بجای رسیدگی به امور ایثارگران، بانک و بیمه تشکیل داده و امورات این جامعه را بر اساس اصل تعارض در منافع توسط شرکت بیمه دی و بانک دی اداره می کند و بجای انجام ماموریت ذاتی خود، به دنبال کسب منافع از اعتبارات قانونی درمان ایثارگران در بانک دی و بیمه دی هستند؛ به طوری که هزینه های درمانی چندین ماه تا یکسال، در بروکراسی اداری از سازمان برنامه تا بنیاد و سپس بیمه دی و بانک دی معطل است. بانکی که ورشکسته است و سعی می کند با معطلی در امور درمان ایثارگران و لفت دادن اوقات، کسب منافع کند و بصورت کاذب، سهام خود را در حال حاضر با رشد قیمت مواجه کند؛ در صورتی که از زمان تاسیس این بانک، ریالی به ایثاگران سودی پرداخت نکرده و منافع آن در خارج از حوزه ایثارگران صرف می شود.

نکته دیگر اینکه این بانک در حال حاضر سهام ایثارگران را نزد خود بلوکه کرده و در صورتی که این سهام برای افراد عادی در بورس قابل خرید و فروش هستند و بانک یاد شده فقط از طریق سامانه تلفنی سهامداران، مدعی سهامداری ایثارگران بصورت بلوکه شده می باشد. در صورتی که اگر ایثارگر مالک این سهام است، چرا بلوکه و در توقیف غیرقانونی بانک - که آنهم مربوط به ثبت نام اولیه ی سهام در زمان تاسیس بانک می باشد و در سنوات بعدی که اقدام به افزایش سرمایه نموده اند، سهام ایثارگران را در سامانه بورس بروز رسانی نکرده اند - قرار دارد و تنها حدود 800 سهم این بانک در سامانه سازمان بورس، آزاد سازی شده است؟  

حالا ما مانده ایم که اسم این دخل و تصرف در سهام ایثارگران را چه بنامیم. آیا اینها فساد نیست؟ این رفتارها در شرایط فعلی که این سهام حدود 5 میلیون تومان ارزش دارد، اختلاس از جیب این قشر نیست؟ تازه با مراجعه هریک از ایثارگران سهامدار به بنیاد استان ها و بانک دی، هیچ اطلاعاتی از وضعیت این سهام در اختیار ایثارگران قرار نمی گیرد. لذا این رفتارها آستانه تحمل جامعه ایثارگری را بشدت تخریب و از بین برده است و این چند موضوع که مطرح شد، بخشی از هزاران مشکلاتی است که نه مربوط به تحریم است، نه مربوط به کمبود اعتبار است و نه مسائلی از این قبیل ... فقط و فقط سوء مدیریت و منفعت طلبی شخصی و گروهی مدیران بنیاد و سیستم های معیوب ایجاد شده بنام ایثارگران و بکام دیگران می باشد.

حال با توجه به اینکه یک معاون و رئیس بنیادی چندان حاضر نخواهد شد خود را در مقام دفاع از حق و حقوق ایثارگران، مقابل رئیس جمهور قرار دهد، لذا برای حل مشکلات، به حداقل ها قناعت خواهد کرد و با اعتبارات موجود داخلی، به دنبال حل مشکلات خواهد رفت؛ این امر تبعات خود را دارد که تاسیس بانک دی و بیمه دی از جمله تبعات مدیریت حداقلی جامعه ایثارگریست که موجب فسادهای مالی و اقتصادی در مجموعه ی بنیاد شهید شده است. لذا با این توصیفات، بنیاد شهید یک نهاد رها شده و فاقد ناظر قانونی بوده و بصورت سلیقه ای از طرف رئیسان جمهور ادوار اداره می شود. والسلام

جانباز 50 درصد

اینستاگرام
درود وعرض احترام به شماجانبازعزیز50‌درصدی وتمام بروبچه های جانبازان بزرگوار وفاش نیوزی های عزیزخصوصاجناب ساقی عزیز وجناب مجتهدعزیز تمام فرمایشتتان درست وبجاست اجازه میخوام اول ازهمه شمابزرگواران عذرخواهی کنم که خیلی خودمونی عرضه داشته بروبچه ها شماعزیزان تاج سربنده وحقیرخاک پایتان عرض شود قبل ازهرسخنی بگم که مایه ننگ هست که پس ازبیش از3دهه ازپایان دفاع مقدس هنوزازمشگلاتمان بگوییم امادلایلی دارد نخست اینکه تاخواستیم احقاق حقی کنیم ازخودمون بخودمون گفتیم برای رضای خدارفته ایم واین حرفو چپوندیم تو دهان رییس روسا وحضرات هم سوءاستفاده کرده وحال خودمیبینیم که خداوندعزوجل به بندگانش به مخلوقاتش نیازی نداشته شاهدیم که با یک ویروسی که حتی باچشم مسلح هم قابل رویت نیست چه به سرمان آورده بله دوستان روسا هم یادگرفتندتاحقی را فریادزده درجواب میگفتن ومیگن شماهابرای رضای خدا رفته اید اجرش را هم خدا بهتون میده خوب جنابان روسا ودر راستان جناب پرزیدنت فریدون واعضای کابینه ونمایندگان نمک خور ونمکدان شکن شماها با تن سالمتان برای رضای خدا یکی دو سالی کارکنید واجرش را هم از خدا بگیرین حقوقی ومزایای دریافت نکنین ببینم اموراتتان میگذردتااینجای قصه پرغصه ماجانبازان خیرحضرات خداونددرهیچوقت وهیچ زمانی ودرهیچ جاومکانی نیاز به ما بندگانش مامخلوقانش نیاز نداشته ونداردونخواهدداشت بلکه این ماییم که درهروقت وهرزمان وهرجا وهرمکانی نیازبه خالقمان خداوندبی نهایت مهربان داشته وداریم وخواهیم داشت بله حضراتی که خودبهترمیدانیدبرمناصبی که لمیده ایدوخداراهم بنده نیستین ما برای دفاع ازخاک وطنمان برای دفاع ازناموسمان برای دفاع از انقلاب نوپایمان به مرزهاهجوم بردیم جانها دادیم اونم رشیدترین جوانان وطن دست وپاوچشم وسلامتی دادیم اسارت کشیدیم که حال شماجناب روحانی به قول خودتون حقوق دانیدو بستگان وتیم ودارو دسته ات به راحتی دزدی کنیدوبرای اینکه به پرستیژتون برنخوره واژه اختلاس که باکلاسه برای خودتون انتخاب کرده این جناب روحانی دراظهارات اخیرتون افاضات داشته که ترامپ میخوادپاشوروگردن مردم بذاره بفرمااحتیاجی نیست۷ساله پامون روگردنشون دستمون توجیباشون حرفی هم بزنند چوب توآستیناشون کرده ومیکنیم، اماجانبازعزیزم عرض شود درخصوص بانک دی وبیمه دی که حضرات میگن سهامدا انش جامعه هدف خانواده معززشهدا‌ءجانبازان وآزادگان اتفاقا یکی دوماه قبل با شماره ای که متعلق به بانک دی درجواب گفته شد شمادارای2730سهم ولی موجودی شما تا این تاریخ صفر ریال میباشد بله عزیزان جهت اطلاعتان عرض شودعمده سهامداران بانک وبیمه دی مدیران ارشد خودبنیادشهیدوامورایثارگرانن ودربرهه ای از زمان مبلغ هنگفتی دزدی شد وچون بانک بااین حجم از اختلاس دچارورشکستگی میشد درمان جامعه هدف رو ازبیمه ایران گرفته ودرمناقصه صوری شدعهده دار درمان جامعه هدف که بقیه اش رو خودتون بهترازمن حقیربیسوادمیدانید بله شدجبران مافات وزیردندانهای مبارکشان هم که شیرین اومددیگه محاله حداقل تا سال1400سینه از زمین برداریم وهمچون دیگرموارد پاداش پایان خدمت استخدام فرزندان شهداءوفرزندان جانبازان خصوصا70درصدها واگذاری خودرو هر10سال یکباربه جانبازان70درصدطبق شرایط مندرج درقانون ختم کلام درطول7سال دولت بنفش و1سال باقی مانده دیگرفکرنمیکنم مالی ثروتی مونده باشدکه... بگذریم خاک پاتون معلول دفاع مقدس
چرا بنیاد شهید از ماموریت و رسالت اصلی خود منحرف شده و فاصله گرفته است؟ چون بنیاد مستضعفان و جانبازان را از هم جدا کردند طبق گفته امام راحل قرار بود دارائی های شاه که زمین ها و کارخانه هایش از استان بجنورد فعلی تا گیلان گسترده است جدا از پاساژها و هزاران املاک و ثروت بی حساب دیگر همه اینها قرار بود به خانواده شهدا و جانبازان اختصاص یابد من خودم شخصا می دیدیم در بنیاد مستضعفان تهران در سال 1377 چه بخور بخوری بود انسان هر کسی را فریب بدهد خودش را نمی تواند فریب بدهد کسانی که این خیانت را در حق جانبازان کردند قطعا چوبش را می خورند
امروز به دفتر خدمات الکترونیک جهت تمدید دفترچه خدمات درمانی مراجعه کردم. آن هم با زدن ماسمک و دستکش و هزار زحمت.و به این نکته هم که اعلام شده بود به دفاتر مراجعه نکنید و دترچه ها خودبخود تمدید می شود اعتمادی نداشتم.بعد از گرفتن فیش نوبت وقتی دفترچه ها را به متصدی مربوطه دادم گفت آقا. بنیاد هنوز با ما قرارداد نبسته. گفتم خانوم. فقط 4 روز به اتمام مهلت این دفترچه باقی مانده. که گفت به ما مربوط نیست. بروید بعدا بیاید.واقعا تعجب کردم در این شرایط کرونایی چرا مسئولین بنیاد آن هم فقط چند روز مانده به اتمام دفترچه هایمان اقدامی در خصوص تمدید آن نکرده اند؟ در حالیکه دفاتر بیمه سایرین حتی دفترچه بیمه سلامت براحتی تمدید می شدند.
چون امام با تدبیر ودور اندیش می دانست به جانبازان بعد مدتی نگاه نمی کنند و اونا را در پیچ وخم زندگی وگرانی رها میکنند این را امر وصیت کرد .
بودجه مستضعفان خودش میتواند یک مملکت را اداره کند .
هر کس در شهر خودش توجه کند متوجه می شود اموال مصادره ای واملاک در باری ها وشاه چقدر...................است .
سلام نظر فاش نیوز دقیق به هدف زده زیرا تعارض منافع مسئولان با منافع ایثارگران کاملا آشکار و علنی موجود است. ایثارگران به زندگی حداقل و درمان رضایت دارند اما آنها همین حداقل را روا ندارند و ایثارگران را با هزاران مشکل به حال خود رها کردند. از سوی دیگر مبالغ هنگفت به جیب مسئولان یا بهتر بگوییم به جیب احزاب و جناح های سیاسی بر مبنای قدرت ناشی از ثروت واریز میگردد که در کشورهای غربی در راستای منافع مردم اما در نظام اسلامی کسب قدرت سیاسی ناشی از تجمیع ثروت به شکل سیستماتیک و امری مباح در جریانات سیاسی بطور آشکار نهادینه شده است. به این دلیل فساد سیستماتیک بدنبال منافع حزبی و جناحی و سیاسی که بصورت سیستماتیک کاملا عریان و علنی وجود دارد اثبات میگردد و نظام اسلامی را تا دهها سال آینده بدهکار کرده تا از خدمت به مردم و ایثارگران همچنین رعایت حقوق آیندگان باز داشته است.
تعارض منافع مسئولان با مردم یا نظام اسلامی بزرگترین معضل در کشور است که در لایه های اشرافی گری و غربگرایی در قالب احزاب اصلاح طلب بطور بارز و آشکار نهادینه شده و خوشبختانه مردم نیز آگاهی لازم را دارا میباشند و در حال خارج کردن اینگونه احزاب و جناح اشرافی و غرب زده از حاکمیت نظام اسلامی و پیوند مستحکم بین کشورهای حامی مقاومت اسلامی میباشند. ان شاءالله
معلومه دیگه، وقتی همه شهیدن، طرف تو ماموریت خارج از کشور،تو اضافه کاری، کشتی آتیش میگیره، میشه شهید، ناوچه آتیش میگیره میشه شهید، هواپیما سقوط میکنه، ناوچه رو اشتباه میزنن میشه شهید، میر آتیش خاموش کنن، آتیش میگیرن، میشن شهید
معلومه دیگه برا جانباز های دفاع مقدس تره هم خرد نمیکنند، هر کی تو حین ماموریت و پاداش میلیاردی مرده ، شهید حساب شده، حالا میخوای به جانباز و ایثارگر دفاع مقدس بها بدهند؟
سلام مجلسیها واقعا بس و خجالت است جانبازی که جان داده در زیر پل ها و چادر ها با شرایط سخت زندگی نماید اختلاس و بخور بخور در بنیاد شهید چنبن بیداد کند آخه شما با شعار عدالت و مبارزه با فساد از ما رای گرفتین چه شد آقایان قربان اون ملیارهای شما. خادم ایثارگران صبور
جان کلام ایثار گران از خود گذشتن نو بخور و ببرش نصیب دیگران و خانواده هایشان شد
رسیدگی حداقلی بنیاد به ایثارگران ازبس ارزگی ملسث.وقتی نماینده ولی فقیه و ریاست بنیادهای میشود وضع بهترازاین نمیشود.آخه حاج آقاسعید چه سررشته ای اعتقادداشتند.دوستان همیشه آدمهای ضعیف راسرکارمیگمارندتا هرکاری دلشان خواست بتوانند بکنند این آقای او حدی هم امیدی بهش نیست.چون کارنامه روزانه قابل قبولی ندادند.فقط ازاینکه خودشان ازخانواده ایثارگران هستند جای شکر دارد.وگرنه خواهید دید هیچ تغییری صورت نخواهد گرفت.بنده جانبازاعصاب و روان مستاجربلاشغل دارای۲فرزندبیمارصعب العلاج اوتیسم شدید وبیش فعال هستم دارم که حدود۱۵میلیون هزینه نامبردگان است که باقراردادننگین ترازقراردادترکمن چای با بیمه دی حدود۱۵تا۲۰درصدآن قابل پرداخت است بخداظلم پایدارنمیماند انشاالله مسببین به وتیرغیب خداوند گرفتارخواهندشد
سلام مردم از دولت دکتر احمدی نژاد راضی بودند اما بدلایلی در انتخابات رد صلاحیت شد اما دکتر روحانی با چنین شرایط اسفبار و ناتوانی در اداره امور کشور تایید شد. اکنون تعدادی مفسد اقتصادی و سیاسی وابسته به مدیران ارشد در حال محاکمه هستند که بزودی ابعاد وسیعی از مفاسد روشن خواهد شد. به این ترتیب خواهیم دید چرا وضعیت اقتصادی که طبق گفته شیطان بزرگ تحریم حدود 10 درصد در اقتصاد تاثیر دارد در حال سقوط آزاد است لذا این تصور بین مردم ایجاد شده که مشکلات اقتصادی کشور دست ساز و در راستای دشمنی شیطان بزرگ به ملت تحمیل شده و از این رو مردم خواهان جمع کردن بساط همراهان با شیطان بزرگ میباشند.
در این بین افراد نفوذی در بنیاد نیز از قضیه مستثنی نیستند و بنیاد را تبدیل به گاوی شیر ده برای اهداف شخصی و سیاسی و جناحی کردند.
چه کسی در این مملکت به داد ایثارگران می رسه ؟
در دانشگاههای غیر انتفاعی چه خبر است؟
چند روز پیش مطلع شدم دانشجویان بدهکار به دانشگاههای غیر انتفاعی اجازه حضور در آزمون پیدا نکردند! سایت برایشان باز نشد
فرزند جانباز زیر 25 درصد که طبق قانون می بایست مشمول 30درصد تخفیف قرار گیرد، نه تنها هیچ تخفیفی برایش  اجرا نشد
بلکه به دلیل بدهی، نتوانست در آزمون پایان ترم شرکت کند و همه زحماتش بر باد رفت 
جوان کشورم، غرورش شکست و نا امید شد 
و هیچ کی به او کمکی نکرد 
سئوال این است آیا مسئولین وزارت علوم و دانشگاهها اطلاع ندارند که به دلیل کرونا چندین ماه است که بسیاری از مشاغل تعطیل شده ؟ 

آیا بهتر نبود مهلتی تعیین می شد؟
چرا قوانینی که به نفع مردم است با سختی اجرا می شود، ولی همه قوانین نا متعارف که طبق ان مردم باید هزینه بدهند، باید بموقع و تمام و کمال به مسئولین پرداخت شود؟ 
سپاس از خبرنگاران گرانفدر سایت وزین فاش نیوز
تمامی نیروهای مسلح تحت فرمانده ای رهبری معظم قرار دارند طبیعی است که کلیه ایثاگران هم در قالب سازمانی تحت نظر معظم له باشند . این تشکل (بنیاد) تا حدود زیادی به یک بنگاه اقتصادی بزرگ تبدیل شده و رسالت ذاتی خود را فراموش کرده آنقدر مشگل زیاد است که از حوصله این چند خط خارج است امید است مجلس جدید با الحاقیه ای به قانون جامع ایثارگران با خارج کردن بنیاد از زیر نظر دولت آنرا را به ستاد فرمانده ای کل قوا واگذار نماید .
شرایط خیلی خسته کننده شده
شما را بخدا قسم میدهم به دادرزمندگان وایثارگران معسر برسید چند سال است یک ریال به حقوق رزمندگان و ایثارگران اضافه نشده است ایا خود مسعولین با این مبلغ ناچیز که به رزمندگان وایثارگران معسر میدهند میتوانند یک هفته با ان مبلغ مدارا کنندچرا قوانینی که برای رزمندگان معسر تصویب شده اجرا نمی کنید وباید رزمندگان وایثارگران معسر اینچنین در مضیقه قرار بگیرند شما را بخدا قسم میدهیم یک بار برای همیشه این حقوق رزمندگان را درست نمایید تا شاید یکی از مشکلاتشان حداقل حل شود
سلام..چندمدت پیش فیلمی درفضای مجازی دیدم که مربوط به زمان جنگ بود،فیلم ازغواصان دست بسته ایران بودکه توسط نیروهای عراقی توسط لودرزنده بگورمیشدند..شایدشمادوستان هم دیده باشید.وقتی فیلم رودیدم خیلی گریه کردم وناراحت شدم وازیادم نمیره،باوجودیکه بنده درجنگ حضورداشتم ومجروح شدم ولیاقت شهادت نداشتم ولی خودم رومدیون خون شهدامیدونم..ولی نمیدانم آیامسئولینی که دردلنوشته برادرجانبازمان دربالا ازکم مهری آنهاسخن گفت این فیلم غواصان دست بسته عزیزمان رادیده اند؟؟ماهمه مدیون خون شهداهستیم،مابایدراهشان راادامه دهیم.
خدمت جناب آقای ساقی و مجتهد عزیز من هم به نوبه خودم از این که خودمونی بغض دلم را برای خدمتتان باز گو می کنم معذرت می خواهم هیچ کس به داد ایثارگران نرسیده و نخواهد رسیدبه قول برادرمون سید علی اگر کاری می خواستند انجام بدهند تا حالا انجام داده بودند چرا وقتی به ما ایثارگران می رسد حواله می کند به خدا ولی به خودشون که می رسه تمام در آمد مملکت در اختیار این آقایون از ما بهتر ان است ملاحظه فرمایید چند سال است که این بند ذ ماده 87 و ذیل آن تصویب شده دوبار استفساریه به شورای نگهبان فرستاده شده از طرف مجلس چند وقتی پیش بود آقای نوروزی می گفت پیش نویس قانون ماده 87 را نوشتیم داریم امضاء جمع می کنیم تا بیاریم به صحن مجلس که به قانون تبدیل کنیم هر روز به کانال تلگرامی آقای نوروزی وارد می شویم که ببینیم چی شد خبری هست یانه کانال آقای نوروزی هم شده کانال تبلیغاتی جناب آقای نوروزی، این کانال شما جنابعالی ایجاد کردید نامش است ارتباط مستقیم ایثارگران با آقای نوروزی خلاصه درد زیاد است اما ... یا علی
سلام جناب او حدی عزیز کارکردن برای ایثارگران و جامعه هدف غیرت انقلابی اسلامی وجدانی مثل خمینی کبیرمیخواهد که متاسفانه دیده نمیشود.چرا عباسپور راازسمت بهداشت ودرمان کنارنمیگذارید شاید جرات اینکار را ندارید این آقاهرچه ظلم است داردبواسط مسئولیتش به این خانواده بزرگ ایثارگران میکند.سنگین ترین قراردادبیمه تکمیلی رلمنعقدکردند آقای عزیز درواقع بیمه گر و بیمه گذاربنیادشهید است سرما که بیمه شده هستیم کلاه می رود بیمه دی متعلق به بنیادست بنیاد درقرارداداولش با بیمه دی ازبابت پولی که از دولت برای بیمه ایثارگران گرفته بود بیش از۴۰درصدآن پول رابه بیمه دی ساختمان مصادره ائی داد پس بیمه دی ا کجابایدبه تعهدات خود عمل کند؟با قرارداد ننگین بیمه تکمیلی نه به قانون جامع خدمات ایثارگران ونه به قوانین وزارت بهداشت درخصوص دستمزد خدمات درمانی پزشکان عمل شده درخصوص تعیین درصد هم قانون رعایت نشده نمیشود طبق قانون کف درصد اعصاب وروان۲۵میباشد برای گوش.صدنات کمر و ترکش و صدمات گردن و اعصاب و روان برای بنده کلا۲۰درصد اعلام نمودند.این چه اسلام وعدالتی هست بخدا قسم نه اینکه معتقد به اسلام ناب محمدی موردنظرحضرت آقانستید بلکه این نوع اسلام شما حتی به اسلام آمریکائی.یهودی.مسیحی ارتباط ندارد.رسیدگی کنید بالاترازاین نشده تامین کنید قراردادننگین ترازترکمن چای رابابیمه دی
سایت محترم و وزین فاش نیوز اگر به نظرات ایثارگران در مورد مطلب اینجانب توجه فرمایید داد همه عدم اجرای قوانین ایثارگری بدلیل تعارض منافع سیستم تشکیلاتی بنیاد شهید بدلیل زیر مجموعه دولت بودن با ایثارگران است خواهشمند است موضوع را به نحو مقتضی به استحضار تشکلهای ایثارگری غیر وابسته به خود بنیاد پیگیر مشکلات و منافع قانونی ایثارگران باشید . با تشکر و امتنان
سلام اینکه بنیاد عده ای را بنام تشکل های ایثارگری جمع کرده و تطمیع میکند تا در مواقع لزوم از بنیاد دفاع کنند موضوعی در حدود سیاست بازی است لذا از این طریق اعلام میکنیم تشکلهای ایثارگری از نظر ایثارگران معتبر نیستند و بهیچوجه نمایندگی ایثارگران را بعهده ندارند بلکه افرادی در حال بده و بستان با نپبنیاد میباشند.
آیا ایثارگری در کشور وجود دارد که از تشکلهای ایثارگری مطلع باشد و حداقل عملی کوچک برای رفع مشکلات ایثارگران انجام داده باشند؟
عده ای که حقوق بگیر بنیاد شدند تا بنیاد را دارای عملکرد شایسته معرفی کنند فقط تبلیغاتی بنیاد هستند و ارتباطی با ایثارگران ندارند لذا خواستار جمع کردن این دکانهای تجاری بنام ایثارگران هستیم.
من وامثال من آن موقع جنگ فکرآیند نبودیم که برگه بستری تهیه یا اعزام هایمان را دقیق کپی و صادق بودیم فقط میگفتیم پیروزی. و الان براینکه حقیربرادرم شهید کوچکترین امتیازی.استفاده نکردم. بمباران پدرم زخمی دست پاشکسته و موج انفجار وبعدازچندسال رفت رحمت خداوند وبعدازجنگ ماماندیم فقط گفتند سه ماه پنج روزعملیات بدرموجوداست.وحالا از درس زندگی عقب افتادیم فقط کارگری که به خداوند خفه کم خراب چشمان هردوعمل کردم گوش سنگین باپنجاه سال سن که شرمنده پیش خانوادهفرزندانم خداوند اگروجودداردحق مارابگیرد.بعدازامام (ره)ماشدیم خار چشم ملت رزمندگان شدیم کارگران دور میدان باربران.اول کارگری باربری غیب ننگ نیست ولی دیگر توان نداریم، بازگویم خدایا اگرهستی قدرتی هست که عامل رامیچرخاند.بیا حق من وحقیر رابگیر ماکمرمان خم شده شرمنده زن بچه خدایا هستی؟ جهان اگرحق مارانمیدهندنیست نابودشدن بگردان هرچه مریضی نصیب خود بهترین عزیزان شان بگردان انشاالله.
با سلام چرا به پرونده های احراز شهادت رسیدگی نمی شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi