شناسه خبر : 75557
یکشنبه 25 خرداد 1399 , 15:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسیدگی به درخواست‌های جانبازان از طریق سامانه تلفنی

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از رسیدگی به درخواست‌های جانبازان به‌صورت پاسخگویی از طریق سامانه تلفنی و ارجاع درخواست‌ها به استان‌ها از طریق اتوماسیون اداری خبر داد.

دکتر حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به ادامه فراگیری بیماری کووید ۱۹ گفت: با توجه به این موضوع و به‌منظور مقابله با شیوع این بیماری و حفظ سلامتی جانبازان عزیز، همکاران مستقر در اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت تمام‌وقت پاسخگویی مستمر به‌صورت تلفنی و ثبت و ارجاع درخواست‌ها به استان‌ها و مبادی ذی‌ربط را دارند.

وی ادامه داد: به‌عنوان‌مثال طی روزهای ۱۰ الی ۱۲ خردادماه ۱۱۰ مکاتبه ثبت و جهت تسهیل و پاسخگویی به جامعه ایثارگری به استان‌ها ارجاع شده است.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان هدف اصلی کمیسیون پزشکی بنیاد از اجرای این طرح را حفظ سلامتی جامعه ایثارگری و مقابله هرچه بیشتر با این بیماری عنوان کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
با این حقوق ۷۵۰۰۰۰هزار تومان چکار می توان کرد.
سلام من رتبه ۱۵۰کنکور انسانی هستم فرزند جانباز .با اینکه تمام اولویتم دانشگاه فرهنگیان بود ولی حتی به مصاحبه هم دعوت نشدم درحالی که رتبه های خیلی بالاتر دعوت شدند متاسفانه نمیدانم به کجا شکایت کنم که صدایم را یبشنود مشکل سازمان سنجش با ماها چیست؟چرا مارا نادیده میگیرد من از درس دلسرد شدم با این بی عدالتی بیسوادی بهتر است .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi