شناسه خبر : 75583
دوشنبه 26 خرداد 1399 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرورت تبیین تجارب جنگ تحمیلی در «خبرگزاری دفاع مقدس»

سردار «محمد ناظر» معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

سردار ناظر در این دیدار ضمن آشنایی با مسئولان، خبرنگاران و کارکنان این خبرگزاری،‌در جریان روند تولید و انتشار اخبار و نحوه فعالیت‌های خبرگزاری دفاع مقدس قرار گرفت.

ضرورت تبیین تجارب جنگ تحمیلی در «خبرگزاری دفاع مقدس»

معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این دیدار با قدردانی از کارکنان و خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس که با اذعان به اینکه خبرگزاری دفاع مقدس با تعداد کم نیروی انسانی، عملکرد مطلوبی را از خود نشان داده‌، اظهار داشت: تبیین خدمات و اقداماتی که در دوران دفاع مقدس و در این ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، وظیفه خبرنگاران است و به‌خصوص خبرگزاری دفاع مقدس که می‌تواند بهترین و معتبرترین مرجع در خصوص اخبار و مطالب هشت سال جنگ تحمیلی باشد.

ضرورت تبیین تجارب جنگ تحمیلی در «خبرگزاری دفاع مقدس»

وی ادامه داد: مهمترین نکته این است که در حال حاضر افراد جوان و انقلابی در خبرگزاری دفاع مقدس مشغول به فعالیت هستند، چراکه وظیفه آگاهی‌بخشی و تبیین تجارب دوران دفاع مقدس به مردم و به‌ویژه نسل جوان، وظیفه‌ای مهم و اساسی است که باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

سردار ناظر با بیان اینکه مطالب خبرگزاری دفاع مقدس تأثیر خوبی در جامعه در حوزه مسائل اجتماعی، فرهنگی داشته است، افزود: افزایش آمار بازدید‌ها از مطالب منتشرشده در این خبرگزاری نشان از این دارد که مردم خواهان دریافت اطلاعات درباره اخبار مربوط به دفاع مقدس هستند.

ضرورت تبیین تجارب جنگ تحمیلی در «خبرگزاری دفاع مقدس»

وی خاطرنشان کرد: با اینکه چهارچوب کاری خبرگزاری دفاع مقدس تخصصا درباره مسائل و اخبار مربوط به دوران دفاع مقدس تعریف شده است، اما شاهد هستیم که این خبرگزاری از مطالب روز نیز عقب نمی‌ماند که این امر بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تشکر از تلاش جهادی کارکنان خبرگزاری دفاع مقدس، درباره اهمیت گروه استان‌های خبرگزاری نیز گفت: در اکثر جلسات استان‌ها که شرکت می‌کنیم، شاهد هستیم که مطالب در اسرع وقت در خبرگزاری دفاع مقدس منتشر می‌شود و به نوعی در هر استان چندین نماینده از این خبرگزاری حضور دارند. از طرفی خود مسئولان استانداری، فرمانداری و شهرداری‌ها نیز در استان‌های مختلف راغب هستند که اخبارشان در خبرگزاری دفاع مقدس منعکس شود که این استقبال نتیجه تلاش خبرنگاران و کارکنان این خبرگزاری است که به‌صورت جهادی مشغول فعالیت هستند.

ضرورت تبیین تجارب جنگ تحمیلی در «خبرگزاری دفاع مقدس»

وی با بیان اینکه خبرگزاری دفاع‌ مقدس نقش به‌سزایی در شناخته شدن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایفا کرده، تصریح کرد: امروز به وسیله انتقال اخباری که در این خبرگزاری صورت می‌گیرد، بسیاری از افراد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را هم شناخته‌اند و از طرفی این بنیاد نیز توانسته تأثیر خودش را در مسائل مختلفی که در کشور رخ می‌دهد، بگذارد.

ناظر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خبرگزاری دفاع مقدس در سال ۱۳۹۹ نیز مانند سال‌های گذشته با پرداختن به مسائل مختلف تأثیر به‌سزایی در جامعه داشته باشد.

ضرورت تبیین تجارب جنگ تحمیلی در «خبرگزاری دفاع مقدس»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi