شناسه خبر : 75602
شنبه 31 خرداد 1399 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده ی آبادان در واکنش به بی تفاوتی دولتمردان به ایثارگران:

نسل های آینده ما را سرزنش خواهند کرد

نماینده ی ایثارگر مردم آبادان و عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان بر رسیدگی به ایثارگران با دید وسیع و صادقانه تآکید کرد...

  فاش نیوز -  نماینده ی ایثارگر مردم آبادان و عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان بر رسیدگی به ایثارگران با دید وسیع و صادقانه تآکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "سید محمد مولوی" منتخب اول مردم آبادان در بهارستان گفت: اگر می خواهیم هویت اسلامی، دینی و ارزش های دفاع مقدس حفظ شود باید به خانواده شهدا و ایثارگران با دید وسیع تری نگاه کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان یادآور شد: آنچه که از دفاع مقدس و دلاوری های دوران جنگ به عنوان یادگار در تاریخ زرین نظام مقدس اسلامی به ثبت رسیده است چیری جز فداکاری ایثارگرانی  که این حادثه بزرگ را در دوران هشت سال دفاع مقدس بوجود آورده نیست.

 منتخب اول مردم آبادان اظهار داشت: درست است که جنگ تمام شده است اما ایثارگران همچنان ایثار می کنند و از زندگی  و جان و مال خود مایه می گذارند متذکر شد: آنچه که امروز به عنوان عزت، شرف و خودباوری برای ما بر جای مانده است ماحصل خدمت صادقانه و شرافتمندانه ی این بزرگواران است که بدون کوچکترین چشم داشتی بهترین ثمره ی وجود خود را تقدیم نظام و میهن اسلامی کردند.

نماینده ایثارگر مردم آبادان در بهارستان با بیان جلوه های ایثار و فداکاری مردم کشورمان در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس اگر پدر و مادری فرزندی داشتند و  خانواده ای مال و ثروتی داشت آن را تقدیم میهن اسلامی کردند و نام ستارگان جامعه بزرگ ایثارگری (اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان) بر تارک آسمان نظام مقدس اسلامی می درخشد.

مولوی خدمتگزاری به جامعه ایثارگری و رفع نیازهای آنان را وظیفه کنونی دولتمردان دانست و تاکید کرد: ایثارگران کسانی هستند که نظام اسلامی و انقلاب متعلق به آنها است و هر چیزی که دولت و مجلس اعم از طرح و لایحه بخواهد برای آنها تصویب کند در واقع به وظیفه قانونی خود عمل کرده است و نباید منتی بر آنها بگذارد و خدایی ناکرده آن را با معیار های مادی محاسبه کند؛ چرا که آنها در دوران سختی ها هر چه که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و ما هم در خانه ملت باید خدمتگذار آنها باشیم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی و درمانی ایثارگران تصریح کرد: به هر حال دوستانی که در بنیاد شهید مشغول هستند و یا اینکه وظیفه ای موازی با آن در سایر دستگاه ها دارند باید نهایت تلاششان این باشد که حرمت این عزیزان نگه داشته شود.

نماینده ی ایثارگر مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از ایثارگران و جانبازان عزیز ما مشکلات دارویی، معیشتی، اشتغال، مسکن و...دارند و بسیاری از خانواده های شهدا دارای فرزندان بیکار با تحصیلات بالا هستند و متاسفانه ما نمی توانیم کاری برای آنها بکنیم. بنابر این اگر ما نتوانیم مشکلات جامعه ایثارگری را در حال حاضر حل و فصل کنیم مطمئنا نسل های آینده بر ما خرده خواهند گرفت.

اینستاگرام
نفرین جانبازان معسر صدقه بگیر بدرقه راه کسانی که در این قحطی نوع دوم ( جنس هست پول نیست ) که مصوبه مجلس مبنی بر پرداخت حداقل حقوق را اجرا نکردند و صدهراز تومان اضافه کردند تا درس عبرتی برای آیندگان باشیم
به عبارتی علی مطهری بدون توجه به علل تسخیر لانه جاسوسی، صرفاً با تکرار ادعای غرب‌گراها، ضمن محکوم کردن اقدام دانشجویان، آن را نتیجه فعالیت‌های سفارت شوروی سابق می‌داند.
باسلام وعرض ادب خدمت عزیزان فاش نیوزوجناب آقای سیدمحمدمولوی.ممنون که اسمی ازخانواده های شهدا وایثارگران بردید.مجلس شورای اسلامی قوانین متعددی به نفع خانواده های شهدا وایثارگران تصویب کرده که به مرحله اجرانرسیده است.درجامعه وقتی کسی متوجه می شودازخانواده شهداوایثارگران هستیم میگویند شمادیگه چتونه مجلس که همش داره ازشماها حمایت میکنه. حکایت اون ضرب المثل که میگه درونمون خودمون رامیسوزونه وبیرونمون مردم را.آقای سیدمحمدمولوی نماینده محترم آبادن آخرصحبنهاشون فرموده اندکه (اگر ما نتوانیم مشکلات جامعه ایثارگری را در حال حاضر حل و فصل کنیم مطمئنا نسل های آینده بر ما خرده خواهند گرفت.)
آقای مولوی عزیزآیندگان خیلی بیشترازخرده به نالایقی بعضی ازمدیران ومسولین خواهندگرفت.کلام راطولانی نمیکنم ویه مثال میزنم. الآن که این متن راامینویسم 1تیرماه سال 99هست دیروزکه31خرداد99بودهمسرمن برای تعویض دفترچه درمانی به بیمه رفتندکه کارمندبیمه به ایشان میگویندکه ازطرف بنیادوبیمه دی هنوزاقدامی برای قردادبیمه های ایثارگران وخانواده های شهدا درسال99صورت نگرفته. توخودحدیث مفصل بخوان ازاین مجمل.مسکن ومعیشت وپاداش و سنوات بازنشستگی ورزمندگان معسرپیشکش.
سلام ، از خدا نترسی اما از سرزنش نسل بعدی ترسیدن در واقع بی خبری از مفهوم فرهنگ ایثار و شهادت است لذا به عضو کمیسیون آموزش مجلس پیشنهاد میدهیم قدری در خصوصیات و ویژگیهای فرهنگ ایثار و شهادت مطالعه کند تا متوجه باشد شهیدان نزد خداوند روزی دارند تا مجتاج افرادی چشم تنگ و اهل تبعیض نباشند همچنین فرهنگ ایثار و شهادت از پرده های غیب هدایت و مدیریت میگردد و نیاز به دستکاری کسی ندارد زیرا به قول جناب حافظ که فرمود " خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است " خون عاشورائیان در مقابل ظلم و ستم و انحرافات دینی و کوتاهی فقیهان بی عمل میجوشد و با جوشیدن ثار الله نیز خون در رگهای شیعیان به جوشش و غلیان و طیران در می آید تا در آینده بسیار نزدیک پرده های غیب کنار بروند تا همچون به دنیا آمدن روح قدسی در وجود حضرت عیسی (ع) و بدین وسیله انتقال روح قدسی از غیب به عالم شهود امر شد همینطور نیز چهره نورانی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از غیب به عالم شهود ظهور کند.
ان شاء الله تعالی
علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر خاظرنشان کرد: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، « اکبر طبری» به دلیل فعالیت در گروهک منافقین دستگیر و زندانی شده است.
...
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
سیاسی
/
مجلس
۱۳:۲۸
-
۱۳۹۹/۴/۲
۸۳
...
این مطلب ربطی به تسخیر لانه جاسوسی ندارد .
تکذیب می کنم .
و تبری می جویم .
توبه برکت الله .
...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi