شناسه خبر : 75616
سه شنبه 27 خرداد 1399 , 08:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار محسن رضایی با فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش

 

دیدار محسن رضایی با فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتشمحسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در اینستاگرام خود نوشت: «ارتش جمهوری اسلامی ایران، همواره از نعمت فرماندهانی سرافراز و غیور، برخوردار بوده است. امیر سرتیپ دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش، در زمره آنهاست.»

فرمانده اسبق کل سپاه در ادامه نوشت: «دیروز میزبان او بودم و از دیدار این فرمانده شجاع و فداکار، بسیار خوشحال شدم. از هر دری سخنی گفتیم: از خاطرات دوران دفاع مقدس، از برقراری امنیت در غرب کشور و از رابطه تحسین برانگیز و برادرانه سپاه و ارتش، از دوران پر افتخار دفاع مقدس تا به امروز و...»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام ای کاش این امکان به شکل پاتوقی در تمام شهرها برای ایثارگران ایجاد شود تا همگی بتوانند یاد خاطرات را زنده کنند. بطور کلی در اصول معماری و شهرسازی جهان و بنابر نیاز روحی و عاطفی انسانها لازم است محلی بعنوان پاتوق ایجاد شود تا مردم بتوانند با گفتگو از حال یکدیگر مطلع شوند لذا این موضوع در کشورهای اسلامی توسط مساجد جامه عمل پوشیده لیکن مدتهاست مساجد در ایران بعد از نماز جماعت تبدیل به محلی برای برگزاری عزاداری شده و کیفیت تجمع مسلمانان را از دست داده و تبدیل به نقص بزرگی در تامین نیازهای روحی و عاطفی مردم کشور شده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi