شناسه خبر : 75623
دوشنبه 02 تير 1399 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تدبیر خیالی دولت دوازدهم

دولت دوازدهم به پایان راه خود رسیده اما هنوز به پایان انتخاب خود نرسیده است،

فاش نیوز - دولت دوازدهم به پایان راه خود رسیده اما هنوز به پایان انتخاب خود نرسیده است و هر انسانی از یک شخصیت و تدبیر ذاتی برخوردار است که همان روحیات تعیین کننده هدف و خط مشی زندگی اوست.

اگر در مسیر پرورش این شخصیت ذاتی و تعالی بخشیدن به استعدادها و تمایلات فطری خویش حرکت کند و دارای روحیه ی تکاملی در زمینه های مختلف علم و معرفت، عبادت و معنویت و اخلاق و فضیلت باشد دارای شخصیت است.

تدبیر رییس دولت دوازدهم تدبیری خیالی است چرا که آرمان های یک ملت را به شکم مردم گره زده است و این تدبیر نیست بلکه نادانی است و تاوان نادانی، نابودی نیست آیا ندیده اید که بی تدبیران رجز فتح بخوانند؟

متاسفانه درک و فهم آقای روحانی از انقلاب اسلامی سطح است، چرا که هرگز فلسفه انقلاب اسلامی را درک نکرده است و برای او و اکثریت مسئولان دولت تدبیر و امید، انقلاب اسلامی یک انقلاب ناشناخته است.

این موضوع باعث شده است که رفتار و گفتار ایشان بر مبنای نشناختن شخصیت اصلی خودش شکل بگیرد و باعث بروز تناقض ها، شکست ها و ناکامی های پی در پی در ابعاد مختلف زندگی اش شده است.

روحانی و مسئولان دولت دوازدهم باید بپذیرند که با تفکر انقلابی فاصله زیادی دارند و در واقع  همان جریان خسته شده از انقلاب هستند.

دولت دوازدهم اگر چه به پایان راه خود رسیده ولی هنوز به پایان انتخاب خود نرسیده است، بنابر این رییس دولت تدبیر و امید به خاطر نداشتن شخصیت مستقل، انقلابی و پویا آدمی، بدون آرمان و اندیشه است.

دردناک‌ ترین بخش بی تدبیری ایشان، قدرت گرفتن خائنانه اختلاسگران، رانت خواران و نفوذی های جاسوس در درون دولت اش است که متاسفانه در پست های کلیدی به کار گرفته شده اند و اقتصاد و اشتغال کشور را به ورطه سقوط انداخته اند. 

رییس دولت تدبیر و امید ضعف شخصیتی مفرطی دارد و روزی بدتر از امروز عاقبت تلخ و عذاب آور از خود بیگانگی هایش را خواهد کشید. چرا که زندگی کردن بر مبنای نشناختن شخصیت اصلی، خود موجب بروز تناقض ها، شکست و ناکامی های پی در پی در ابعاد مختلف زندگی می شود.

 متاسفانه ایشان با توهین به شعور مردم و دلسوزان نظام و ضدیت با مقام معظم رهبری در خفا، نیمی از مردم را کاسبان تحریم خوانده که بی سواد، ترسو و بزدل هستند امروز هم برای رهایی از تضاد درونی خویش، عوام فریبی می کند.

بنابر این به تجربه ثابت شده است که هیچ دولتی با دروغ و خیانت استوار نمی ماند و  افراد بی تدبیر در موضع ضعف به خیانت متوسل  می شوند. دولت روحانی پس از فروکش ‌کردن دوران فعالیت های انتخاباتی اینک به خود آمده است تا از بازتاب شکست روحی و روانی خود در برجام جلوگیری کنند.

بر این مبنا است که متاسفانه با گدائی، امتیازات موهوم را که در مذاکره با آمریکا از دست داده اند از اروپائی ها مطالبه می کنند.

داریوش احمد رضا بهمنیار

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi