شناسه خبر : 75624
سه شنبه 03 تير 1399 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خصوصی سازی عامل اصلی رکود و تورم

ما با آمریکا و اروپا معیشت مناسب به دست نمی آوریم معیشت مناسب را کشوری به دست می آرود که قدرتمند باشد.

فاش نیوز - ما با آمریکا و اروپا معیشت مناسب به دست نمی آوریم معیشت مناسب را کشوری به دست می آرود که قدرتمند باشد و بتواند سهم خود را در دنیای کنونی بگیرد.

بنابر این بنیه نظامی قوی و اقتصادی قوی به کشور ما اقتدار می دهد و این اقتدار توانمندی اقتصادی را تامین می کند. پس به موازات آن با عدالت اقتصادی در داخل ، مسائل اقتصادی و اشتغال جوانان حل می شود.  البته برای عدالت ابتدا باید سراغ خصوصی سازی که کمر ملت و دولت را شکسته است رفت.

بعد از ارتحال حضرت امام (ره) موضوع خصوصی سازی عامل تورم رکود و تنزل اقتصادی در زندگی مردم ایران شد چرا که اموال عمومی با قیمت های بسیار نازل و به صورت مفت و مجانی به "ویژه خواران" تقدیم شد. آن هم بصورت قانونی، پتروشیمی ها، پالایشگاه ها، معادن و صنایع فولادی همه با قیمت های پایین به گروه های خاص یا نزدیکان هدیه شد و یا به ده درصد قیمت واقعی از دولت خریداری گردید.

بنابر این در حال حاضر دست دولت خالی شده و مجبور است از بانک مرکزی، بانک ها، آستان قدس و .... پول قرض و به اقتصاد کشور تزریق کند که نتیجه آن تورم خواهد شد.

پس باید بدانیم که عامل اصلی تورم و خرابی فاجعه بار کشور در ابتدا خصوصی سازی ناقص و پر از مفسده ای بوده است که در تمام دولت ها به شدت رسوخ کرده و نتیجه اش خالی شدن دست دولت از صنایع و معادن استثنایی و درآمد ساز خودش است.

بخش خصوصی هم از یک نفر می خواهد بجای سه نفر کار بکشد و دو نفر دیگر را اخراج کند و اکثرا آنها هم به دنبال فروش زمین و ساختمان های خود هستند نه توسعه اشتغال و تولید.

بنابر این باید با تاراج گران و چپاولگران اموال عمومی (خصوصی سازی) برخورد شود و سران آنها اعدام شوند و تمام املاک و کارخانجات از آنها باز پس گرفته و به دولت برگردانده شود. چرا که متاسفانه بزرگترین فساد اقتصادی کشور در جریان ارزان فروشی صنایع و معادن به ویژه خواران و شرکای خصوصی بخش دولتی تحت عنوان خصوصی سازی صورت گرفته است.

در این راستا باید اذعان کرد که فروش صنایع و معادن ثروت ساز کشور تحت عنوان خصوصی سازی در واقع چوب حراج بر اموال مردم و عامل اصلی مشکلات اقتصادی و کسری بودجه دولت است.

بنابر این راه حل نجات اقتصاد و معیشت مردم هم بازگشت صنایع و معادن به تاراج رفته ارزشمند و پولساز به بیت المال است. همچنین برای عبرت دیگران باید تاراج گران اموال عمومی که زمینه ساز تورم و تنزل زندگی مردم بوده و هستند اعدام شوند و برای همیشه رانت خواری، اختلاس و ویژه خواری ها برای همیشه نابود شود.

داریوش احمد رضا بهمنیار

عامل اصلی تورم و خرابی فاجعه بار کشور اول نتیجه خصوصی سازی ناقص و پر از مفسده ای است که در تمام دولت ها به شدت ادامه داشته است و نتیجه اش خالی شدن دست دولت از صنایع و معادن استثنایی و درآمد ساز خودش شده است

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi