شناسه خبر : 75632
سه شنبه 27 خرداد 1399 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک پیشنهاد راهگشا به رئیس مجلس

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
باسلام و احترام
استاد ارجمند، جنابعالی از فرماندهان پرافتخار دوران دفاع مقدس و یادگار آن دوران هستید و مدیری جهادی و تحول آفرین به شمار می آئید.
از آنجا که ارتباط مستقیم وکیل با مردم و مسئولین نوید بخش قانونگذاری جامع و کارآمد می باشد، پیشنهاد می گردد:
نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، دفتری در 30 منطقه دایر و هر یک از نمایندگان محترم در منطقه ای مستقر و فعال باشند.
 نماینده محترم به اتفاق خانواده در آن منطقه ساکن شوند و به طور منظم جلسات کاری در هر منطقه تعیین و با حضور مجمع نمایندگان تهران و بزرگان، معتمدین محله و مسئولین محترم اجرایی در خصوص موضوعات آن منطقه برگزار گردد.
 بخشی از زمان و انرژی نمایندگان محترم تهران به امور مردم حوزه انتخابیه ی خود صرف شود و بخشی دیگر به قانونگذاری و انجام وظایف نمایندگی. 
سلامتی و دوام توفیقات روزافزون جنابعالی و هیات رئیسه محترم مجلس و نمایندگان ارجمند ملت را دارم.
ابراهیم شعبانلو کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی

نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران و کلان شهرها به روش منطقه ای انتخاب شوند

اینستاگرام
سلام این پیشنهاد همچون تشکیل شورای محلات یا شورا یاری توسط اصلاح طلبان از استقبال مردمی خوبی برخوردار نبود زیرا فرهنگ ایرانیان با فرهنگ مردم غرب متفاوت است لذا در ایران اسلامی شورای محلات به منزله بسیج محلات در پایگاه مردمی مساجد تشکیل میشود و فرهنگ غرب هرگز جایگزین فرهنگ بسیجی به مرکزیت مساجد تبدیل نخواهد شد. بنابراین پیشنهاد بایستی به نمایندگان مجلس برای شرکت در مساجد بیان گردد.
سلام نماینگان محترم قانون لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران که ماده ۳۸در آن گنجانده شده و جانبازان بعد از ۳۰ سال پاداش پایان خدمت وبازنشستگی را بگیرند کسی پیگر ان نیست و ما از مرز ۴۱سال عبور کردیم عزیزان نماینده مرم باید پیگیر این موضوع مهم باشند کهشای با امدن جناب آقای قالیباف و دکتر اوحدی و زحمت نمایندگان این کار را به سرانجام برسانید
باسلام
بسیار پیشنهاد ارزنده و واقع بینانه ای است و تحقق این امر می تواند برکات بسیاری در پی داشته باشد
امیدوارم آقای دکتر قالیباف و نمایندگان تهران نسبت به اجرایی شدن این پیشنهاد دستور لازم را صادر فرمایند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi