شناسه خبر : 75652
پنجشنبه 29 خرداد 1399 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادی از مهدی (ادواردو) فرزند ثروتمندترین مرد جهان

یادی از مهدی (رح) (ادواردو)  یگانه فرزند پولدارترین مرد جهان:
-پدرش  مسیحی
-مادرش یهودی
-خودش مسلمان.
وی در دهه هفتاد، زندگی می کرد، در سال ۱۹۵۴م در کشور انگلیس، متولد شد، در آغاز جوانی پس از تحقیق گسترده در مورد ادیان مشهور جهان، و تجریه تحصیلی در دانشگاه انگلیس، هند و آمریکا، مسلمان می‌شود، پس از مدتی مذهب شیعه را برمی‌گزیند، نامش را از ادواردو به مهدی تغییر می‌دهد. در این بازه زمانی، با رییس جمهور آمریکا دیدار می‌کند، با شجاعت و نترسی در کاخ سفید، عملکرد ظالمانه حکومت آمریکا  را مورد نقد قرار می‌دهد. وی پس از شیعه شدن  با رهبر حزب الله لبنان نیز دیداری دارد که در این سفر کمک مالی نیز به حزب الله می‌فرستد.
او تک فرزند پولدارترین مرد جهان، یعنی آقای جیانی آنیلی که مالک ده‌ها شرکت جهانی در بخش های متفاوت بود؛ سرمایه‌دار و کارآفرین ایتالیایی، میراث دار خاندان مشهور آنیلی، مالک گروه سرمایه‌گذاری اکسور و مالک کارخانجات اتومبیل سازی فیات، فراری، مازراتی، آلفا رومئو، لانچیا، آبارت، اویکو به همراه چندین کارخانه تولید قطعات صنعتی، چند بانک خصوصی، شرکتهای طراحی مد و لباس، روزنامه‌های لاستامپا و کوریره دلاسرا، باشگاه اتومبیل‌رانی فراری و مالک #باشگاه_فوتبال_یوونتوس بود. افزون بر این‌ها چندین شرکت ساختمان‌سازی، راه‌سازی، تولید لوازم پزشکی و بالگردسازی هم وجود دارد که خانواده آنیلی جزء سهام‌داران اصلی آن‌ها هستند.

تمام این ثروت حیرت انگیز، به ادواردو می‌رسید، ولی یک شرط داشت، و آن اینکه دست از شیعه بودن، بردارد.
ولی او می گفت: من گمشده ام را در مکتب تشیُّع پیدا کرده ام، و سرمایه‌ی را که در این مسیر به دست آورده ام، هرگز با چیزی عوض نمی‌کنم.
حکومت ایتالیا وی را به‌شکل مخفیانه به شهادت می‌رساند.
دلیل اصلی این قتل، انتقال ثروت میلیاردی پدرش به ادواردو بود، که وی تمام آن میلیاردها پول را خرج تبلیغ مکتب تشیُّع می‌کرد.
جزئیات بیشتر جریان شیعه شدن ادواردو(مهدی) و رنج‌های که در این مسیر تحمل کرده و نیز مرگ او در یک کتاب جداگانه تنظیم شده است.

اینستاگرام
سلام/ ما چند تا ادواردو داریم؟...داریم...نه اینکه نداشته باشیم...راس کار چند تا داریم...؟اگر ادواردوئی راس کاره...ادواردو نیست..ازش بپرسید پس کیه/؟!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi