شناسه خبر : 75711
شنبه 31 خرداد 1399 , 16:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب «جانبازان نخاعی شهید» منتشر شد

فاش نیوز - انتشارات فتح الفتوح کتاب جدیدش را با عنوان «جانبازان نخاعی شهید»، شامل خلاصه ای از زندگینامه اغلب جانبازان قطع نخاعی و آسیب نخاعی از زمان دفاع مقدس تاکنون را چاپ و منتشر کرد.

انتشارات فتح الفتوح اثر جدیدش با عنوان «جانبازان نخاعی شهید»، شامل خلاصه ای از زندگینامه و شرح حال 185 نفر از جانبازان قطع نخاعی و آسیب نخاعی از زمان دفاع مقدس تاکنون را به چاپ رساند.

این اثر با ارزش که با نیت حفظ نام و یاد گروهی از دردمندترین، مظلوم ترین و درعین حال، صبورترین جانبازان و اکثرا" جانبازان دفاع مقدس ترتیب یافته است، چکیده ای از شرح حال از زندگی دلدادگانی است که در چشمه‌ی زلال اخلاص و معرفت شنا کردند و دل را به دریای بیکران عشق الهی زدند.

شهیدان زنده‌ای که یک عمر تابوت خویش را به دوش کشیدند، با دردها و داغ‌های خود مردانه سوختند و ساختند و ققنوس‌وار از خاکستر خویش سر برآوردند و به ملکوت اعلی پرکشیدند.

شکسته‌بالانی که چندی از کاروان شهادت جاماندند؛ عشاقی که در راه مجاهدت و ایثار، گوی سبقت از دیگران ربودند و در میدان ایمان و عمل جاودانه شدند.

انسان‌های والایی که چند صباحی با عنوان «شهید زنده»، خلعت زیبای جانبازی پوشیدند، ایوب‌وار صبوری پیشه کردند و پس از پشت ‌سر گذاشتن آزمون‌های دشوار، با تنی خسته و دردمند از جراحت‌های دوران جانبازی، غریبانه تا اقلیم «عند ربهم یرزقون» کوچیدند.

گفتنی است این کتاب، بعد از آثاری مانند «عشق هاوا سیندا»، «عاشقانه های یک نسل سومی»، «جانبازان شهید آسایشگاه امام خمینی» و «چشم، چشمه، چکامه»، پنجمین اثری می باشد که در 288 صفحه و با تیراژ 1000 نسخه، از سوی انتشارات فتح الفتوح به چاپ رسیده است.

اینستاگرام
سلامب مسولین محتوم جمهو ری اسلامی۲۴ ماه منقه ای خط مقدم بودم حقوق نداندوسهام عدالت هم ندادنوچگونه کارت ایسارگر ی بگیریماز کار افتاده شدو مودیگر نمیتوانم کار کنم بیش بچههایم خجالت میشم عاجزانه تقازای کمک درم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi