شناسه خبر : 75713
یکشنبه 01 تير 1399 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد ایلامی به یاران شهیدش پیوست

«سعدالله عزیزی» جانباز ۷۰ درصد بعد از سال‌ها تحمل رنج ناشی از مجروحیت، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد «سعدالله عزیزی» بعد از سال‌ها تحمل رنج ناشی از مجروحیت، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در صحن امامزاده علی صالح (ع) به خاک سپرده خواهد شد.

این جانباز روشندل و سرافراز در جریان بمباران هوایی شهر ایلام به دست رژیم جنایتکار بعث عراق در تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال ۶۲ از ناحیه سر و هر دو چشم دچار مجروحیت شد و به افتخار جانباری نائل آمد و سرانجام در تاریخ ۳۰ خردادماه سال جاری به یاران شهیدش پیوست.

به همین مناسبت معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز معزز ۷۰ درصد حاج «سعدالله عزیزی»  پیام تسلیتی به شرح ذیل خدمت خانواده محترم ایشان صادر کردند.

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر عزیزی

سلامٌ علیکم

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.
آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه های استقامت هستند.
 جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به همرزمان شهیدشان  واصل  می کند.
وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «سعدالله عزیزی» تهنیت باد که  شایسته  و سزاوار این مرتبه والا بود.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان  خواستارم.
 روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi