شناسه خبر : 75740
یکشنبه 01 تير 1399 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل رئیس سازمان بسیج از خدمات علمی اساتید بسیجی

 

تبریک سردار سلیمانی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج اساتید سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین همزمان با فرارسیدن روز بسیج اساتید پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون اساتید و دانشمندان توانمند و متعهدی است که تصویر باشکوهی از تلاش و خلاقیت در عرصه‌های علم و دانش، تقوی و پرهیزگاری، مدیریت و برنامه‌ریزی را به منصه ظهور رسانند؛ خدمات علمی-تحقیقاتی ارزنده و تلاش‌های صادقانه اساتید بسیجی در سازمان بسیج اساتید کشور گویای این حقیقت است.

اینجانب ضمن اغتنام فرصت سی و یکم خردادماه سالروز شهادت شخصیت عظیم مجاهد و مبارز عارف و متعبد، فرمانده شجاع و خستگی‌ناپذیر استاد شهید دکتر مصطفی چمران، روز فرخنده بسیج اساتید را به همه اساتید و دانشمندان بسیجی در جای جای میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روزافزون برای شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi