شناسه خبر : 75794
دوشنبه 02 تير 1399 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتصاب مشاور حقوقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

انتصاب مشاور حقوقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

 
 
 در متن حکم سعید اوحدی آمده است:

جناب آقای دکتر علی گرجی زاده
نظر به‌مراتب علمی، تجارب و سوابق ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان مشاور حقوقی اینجانب در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌شوید.
نظارت عالیه بر امور حقوقی و ارائه مشاوره به مجموعه‌های اداری و مدیریتی بنیاد، نظارت قانونی و ارائه مشاوره در امور قراردادها و تعهدات قانونی فی‌مابین بنیاد و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، ارائه پیشنهادات حقوقی به اینجانب در جهت رفع نواقص قوانین، بخشنامه‌های اداری و تفاهم‌نامه‌ها، نظارت و مشورت حقوقی برای هرگونه خریدوفروش و واگذاری املاک و دارایی‌ها و ساماندهی امور حقوقی برای دفاع از حقوق ایثارگران عزیز، ازجمله مواردی است که انتظار دارد در راستای رویکرد مدیریت جهادی بنیاد با یاری پروردگار متعال و با همکاری مدیران به‌ویژه معاونت حقوقی و امور مجلس نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش مجاهدانه شود.
امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال و بهره‌گیری از پشتوانه تجربه و سوابق مفید با رعایت اصول قانون مداری و اعتدال‌گرایی در انجام مأموریت‌ها و امور محوله موفق و مؤید باشید.
سعید اوحدی
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi