شناسه خبر : 75799
دوشنبه 02 تير 1399 , 13:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابلیت‌های ویژه کروز‌های جدید نیروی دریایی ارتش

 

کروز‌های جدید نیروی دریایی نسبت به نسل قبل از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردارندامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به تست موفقیت‌آمیز موشک‌های کروز نداجا اظهار داشت: به هر میزانی که سلاح و سامانه‌های ما به‌روز و قدرتمند باشند، به همان میزان بر توان رزم ما اثرگذار خواهند بود.

وی با اشاره به توان عملیاتی کروز‌های جدید نداجا گفت: این موشک‌ها از قابلیت‌های ویژه‌ای نسبت به نسل‌های قبلی کروز‌های مورد استفاده برخوردارند که در دو مدل ساحل به دریا و همچنین سطح به سطح از روی شناور‌ها به سوی اهداف پرتاب شده و با دقت اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دادند.

دریادار سیاری افزود: نیروی انسانی کارآمد و مسلط بر علم، دانش و صنعت باعث می‌شود تا سلاح و تجهیزات به‌روز داشته باشیم و در پرتو این دو، توان رزم و قدرت بازدارندگی‌مان افزایش پیدا می‌کند، که نمونه‌ای از این توانمندی را در پرتاب موفقیت‌آمیز موشک‌ها و انهدام اهداف دور و نزدیک مشاهده کردیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش عنوان کرد: کروز‌های جدید نیروی دریایی نسبت به نسل قبل از قابلیت‌های ویژه‌ای در دقت، سرعت و نحوه عملکرد برخوردارند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi