شناسه خبر : 75804
دوشنبه 02 تير 1399 , 13:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت نامه پُربار شهید «عباس نبی پور»

 

مطمئن هستم که خون های ما ریشه کفر و ظلم را از روی زمین برچیده خواهد کرد

 شهید «عباس نبی پور» در تاریخ 1342/10/20 در بوشهر دیده به جهان گشود و در سوم فروردین سال 1361 در منطقه «کرخه نور» در عملیات فتح المبین براثر اصابت ترکش به سر و صورت به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وصیتنامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتاً بل احیاء عندربهم یرزقون».

مرگ حتمی است بگذار مرگی را انتخاب بکنم که این زندگی جدیدی باشد.

 جوانی هستم 18 ساله شیعه دوازده امامی مرگی را با شناخت و هدف شخصی به خاطر خدا انتخاب کردم و امیدوارم تمامی جوانان، امام خمینی را سرمشق زندگی، امام حسین (ع) را سرمشق در زندگی و در انتخاب مرگ قرار بدهند و به عنوان یک مسلمان وظیفه دارم پیش از مرگ وصیتنامه بنویسم.

 این جانب هدف از به جنگ رفتن این می باشد؛ اولاً خدمتی به اسلام و ثانیاً به فرمودة امام لبیک گفته که می فرماید: «هل من ناصر ینصرنی» آیا کسی هست مرا یاری دهند.

 و من جهاد در راه خدا را انتخاب کردم که آری باید در رکاب حسین جنگید و درخت تنومند اسلام را آبیاری کرد و این راهم بگویم که من با رضایت خود و خانواده خو در رکاب می جنگم تا پرچم خونین اسلام را در کوه های بلند زاگرس برافراشته سازیم.

پدر جان سلام گرم مرا بپذیر و خوشحال باش که یکی از عزیزانت را در راه خدا فدا کردی و بدان که بدون پاداش نیست.

 پدر من قولی به شما داده بودم که نتوانستم به قول خود وفا بکنم و امیدوارم مرا ببخشید ولی قولی بیش قوی تر و پیمانی محکم تر با خدای خود بسته بودم که نمی توانستم به قول خود وفا نکنم.

 پدر از تو می خواهم و خواهش می کنم نون و نمکی که به من دادی حلالم کن و به مادربزرگم و خواهرانم و برادرانم بگو که در سوگ من اشک نریزند نه اینها بلکه هیچ کس در سوگ من اشک نریزد؛ زیرا امام بزرگوارمان در مرگ فرزندش اشک نریخت چون می دانست رضای خدا در این امر می باشد.

پدر جان از اکبر می خواهم بعد ا زمرگ من تو را یاری دهد و نگذارد سختی بکشی مرگ من در راه اسلام و آن شاید جوشش در جوانان به وجود آورد، البته تنها مرگ من و گشته شدن من بلکه تمامی شهدای که در راه خد اهداف مقدس اسلام کشته شده اند.

 این را مطمئن هستم که خونهای ما بتواند ریشه کفر و ظلم را از روی زمین بواسطه برادران مسلمان کنده شود انشاءا... .

و اما پدر جان در دفترچه من مقداری پول است نصف آن را به پایگاه نماز جمعه و نصف دیگر را به جنگ زدگان بدهید. 

خداحافظ

پدر جان هر چیزی که در کارگاه است متعلق به خود شما دارد بعد از مرگ من هر کاری که شما بکنید قبول است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
این وصیت نامه شهید عباس نبی پور نیست زمانی که عباس شهید شد در کوله پشتی که با خود داشت وصیتنامه ای که در کوله پشتی داش و با دست خط خودش بود و ما در آن زمان چاپ کردیم و پخش کردیم این نبود درضمن دست خط ایشان این نیست (شاید این را قبل نوشته ولی ما امروز از این وصیت نامه مطلع شدیم درضمن دست خط خودشان هم نیست) در هر صورت از اینکه یادی از شهدا می کنید کمال تشکر و قدردانی را دارم خداوند حافظ شما و همکارانتان باشد
ان شالله بتونم دره شما قدم بردارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi