شناسه خبر : 75808
دوشنبه 02 تير 1399 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلس! عمل به وصیت امام

فاش نیوز - نمایندگان ملت و دولت اگر می خواهند انقلاب را به صاحب اصلیش برسانند باید به وصیت نامه الهی و سیاسی امام راحل عمل کنند.

شما ای نمایندگان و تمامی ارکان دولت اگر می خواهید انقلاب را به صاحب اصلیش امام زمان برسانید که هم رهبر اقلاب و شهدا و خمینی کبیر و مردم وفادار به ارزش ها از شما راصی باشند و نقش دشمنان ملت نابود شود بیاید صحیفه نور وصیت نامه الهی و سیاسی امام راحل را به اجرا در آورید.

می توانید حتی به عنوان واحد درسی به صورت دوره ای و پیش نیاز در متون درسی دانشجویان بدون یک کلمه کم یا زیاد بگنجانید، اگر بد آن را دیدید هر کار که دلتان خواست بکنید.

چرا یک نماینده باید هزینه های گزاف کند تا به مجلس راه پیدا یابد، آیا یک نماینده  به جای برطرف کردن دغدغه مردمش باید پیشنهادهای هیات رئیسه، فلان شرکت و کارخانه را بدون شناخت بپذیرد تا ماهیانه به حسابش پول واریز شود و برای آنها امتیاز بگیرد.

در عوص زحمتی که در خانه ملت برای گروهی خاص می کشد (مثل این آقای نماینده که به قول خودش سه دوره در مجلس حضور دارد) بینی و بین الله چند طرح داده است که مشکل مردم برطرف شود.

 زمان جنگ هم تحریم بودیم چرا هر چند مدت میلیاردها ثروت این مردم مظلوم با گذشتن از صافی های قانونی به کانادا، امریکا و اروپا می رود و من رزمنده و جانباز با 18 ماه جبهه در گردان های خط شکن باید بارها و بارها به کمیسیون های سپاه فجر فارس مراجعه کنم.

 اگر چه پزشکان معتمد  شیمیایی و بیماری اعصاب و روان من را تایید کرده اند (امثال دکتر جواد غزاله و دیگر پزشکان کمیسیون به جز دکتر کشاورز که اتفاقا رییس کمیسیون هم هست) اما بقیه پزشکان مثل اینکه با ایثارگران دشمنی خونی دارند.

این پزشکان در آن دوران کجا بودند و چرا نمی گذارند حداقل دو درصد جانبازی به امثال شود. در حالی که پزشکان کمیسیون تاکید دارند که نصف ریه ام درگیر شده است. به روح تمام شهدا که اگر دروغ بگویم مشغول ذمه آنها باشم فقط خدا می داند که چگونه زندگی می کنم.

اما امروز امثال من (که در خانواده ده نفری و پدرم در روستا ما را بزرگ کرد و مرد) که ازسن 16 سالگی که هنوز قطعنامه پذیرفته نشده بود به آرزویم که همیشه می گویم قسمتم بوده رسیده ام.

از همه چیز دل بریدم و منتطر امام زمان عج هستم {کلمح البصر ان هو اقرب} چرا که در آن دوران، شکسته شدن حصر آبادان،آزادی خرمشهر، نفوذ منافقین در پاوه و ارتفاعات بازی دراز و تنها ماندن نماینده امام (شهید چمران) و اقدام امام و زهرچشم امام از مزدورانی که نمی گذاشتند مهمات به یاران دکتر چمران برسد و تمام عملیات ها در جنوب و غرب، اینها اقدام انقلابی و جهادی رزمندگان در طول هشت سال دوران فاع مقدس بود.

رزمندگان، جانبازان، آزادگان، مفقودالاثره و شهدای گمنام اینها همه انقلابی بودند و به فرمان مقتدای شان انقلابی عمل کردند و اگر کسی می خواست نسبت به قشر ضعیف کم کاری کند بلافاصله امام راحل با آنها برخورد انقلابی می کرد.

متاسفانه در حال حاضرگوش مردم و همه کسانی که برای پیروزی انقلاب اسلامی قدمی برداشته اند از  وعده های پوچ پر شده است و تکرار این وعده ها باعث آزار روح و روان آنها می گردد و از وعده های دولت و برخی وکلای ملت در عذابند.

در زمان مشروطه هم ما مجلس داشتیم اما مشروطه مشروعه را شیخ فصل الله نوری می خواست و دیگر علما هم صدا با این شهید فقید گفتند که مجلس باید با شرع مقدس اسلام منافات نداشته باشد، تا اینکه انگلیس، روس، امریکا و وطن فروشان وی را به شهادت رساندند و روی بدن مطهرش ادار کردند.

آری برای زنده نگه داشتن دین امام راحل باید از باب صحیفه نور ورود کرد و ای کاش خلوص شب های عملیات. دعای کمیل و زار زدن بچه ها برای شهادت دوباره تکرار شود.

 هر شهیدی برای وطن، حکم سردار شهید سلیمانی را برای مردم کشورمان دارد، قافله شهدا خوب رفتند و از سفره شهادت که به گستردگی دلهای شهدا پهنا داشت خوب استفاده کردند و به دیدار معبود شتافتند. اما وکلای ملت شما که به هر صورت وارد مجلس شدید به گفته قران (کل نفسه ذائقه الموت) خواه نخواه به هر درجه و مقامی که برسید طعم مرگ را خواهد چشید. چشم به راه منجی عج می مانیم{کلمح و البصر ان هو اقرب} التماس شهادت

اینستاگرام
اون دکتر بی وجدانها که به قول خودشان زرنگ بودن ما هم میتونستم دکتر بشم و مثل بعضی حاجی گرینوفها به جای این که به جنگ دشمن بروند رفتن دنبال زندگی ولی ما که را ه خدا و امام حسین را در پیش گرفتیم الان گیر این دکتر ان کوفی افتادیم خدا نگذرد از اون دکتر بی وجدانها که خون ماها را پایمال میکنند من با سی درصد حقوق پرستاری وحالت اشتغال مرا خوردند به قول اون فیلم رسوایی انشالله خدا یک تکانی بهشان بدهد
وصیت نامه امام خمینی در مورد ایثار گران قانون شود .
امام راحل , دور اندیش وآینده نگر بود .
ودو قشر محروم ومستضعف وخانواده ایثارگران را بسیار دوست می داشت .
واین دوستی وعشق دوسویه ومتقابل بود .
نگران ازاینکه .وصیت امام در مورد این ولی نعمتان به فراموشی سپرده شود .
مجلسی که یک سوم نمایندگان محترم آن ایثارگر باشند, بایستی از این پتانسیل به نفع این عزیزان بهره جوید .

با سلام و احترام
در مورد تنگ نظری پزشکان و فرار از مسئولیت و نادیده گرفتن حق جانبازان و زیر پا گذاشتن وجدان پزشکی متاسفانه حق با این برادر جانباز است و حقیقت تلخی را بیان می کنند
در ادامه علت ادعایم را به استحضار دوستان می رسانم :
بنده در خرداد ۱۳۶۴ مجروح شدم بعد از ۹ ماه بستری در بیمارستان و حدود نه ماه تحت درمان بودن ( درمجموع ۱۸ ماه ) اواخر سال ۱۳۶۵ توسط بنیاد شهید. شهرستان محل تولدم ( برخوار اصفهان ) به کمیسیون پزشکی در تهران اعزام شدم و درصد مرا ۴۰% تعیین کردند
در مرتبه دوم در سال ۱۳۶۸ باز هم به خاطر واگذاری امر جانبازان به بنیاد مستصعفان و جانبازان با تشخیص خود بنیادو در یک طرح سراسری همه جانبازان استان اصفهان
و از جمله مرا برای بار دوم به کمیسیون پزشکی در اصفهان فرستادند و برای بار دوم هم همان ۴۰% تأیید شد .
اما یک نمونه بارز از این پزشکان غیر متعهد و غیر متخصص که شخصا با ایشان برخورد و مواجهه مستقیم داشته ام را به عرض می رسانم :
دکتری متخصص ارتوپدی در استان اصفهان است
ایشان در یک شاهکار پزشکی درصد جانبازی مرا که از سال ۱۳۶۵ اولین و ۱۳۶۸ دومین کمیسیون پزشکی تا سال ۱۳۸۰ یعنی ۱۵ سال بعد از مجروحیت ۴۰% درصد بود و غیر از مجروحیت از ناحیه هر دو پا و دست چپ که دست کاری نیز من بود اکنون یعنی شهریور سال ۸۰ انحنای ستون فقرات به دلیل کوتاهی پای چپ و آرتروز شدید زانوی چپ هم به آن اضافه شده بود ۳۰ درصد تعیین کردند !!!؟؟؟
بله درست متوجه شده اید ۳۰ درصد !!!
اما من از پا ننشستم بلافاصله به بنیاد تهران ساختمان کوثر مراجعه و درخواست شرکت در یک کمیسیون پزشکی با حضور پزشکان متعهد متخصص و غیر اصفهانی شدم
و شش ماه بعد با دستور کتبی بنیاد مرکز در اصفهان در حالی مجدد به کمیسیون پزشکی رفتم که خدا را گواه می گیرم با همان پرونده و اعلام نظر و حتی رأی کمیسیون پزشکی شش ماه پیش هم در پرونده موجود بود
اما به محض ورود به سالن کمیسیون و رویت همان * دکتر * به مسئول پرونده ها اعلام کردم که اگر پرونده مرا مجددا" به وی ارجاع بدهید کمیسیون را ترک خواهم کرد
با تمهید وی توسط یک پزشک غیر اصفهانی تعیین درصد شدم
و درصد مرا ایشان ۵۰ % تعیین کردند
برادران چه اتفاقی می افتد که یک جانباز به همان ضایعات و با همان پرونده قبلی بدون یک خط حذف یا اضافه از پرونده به کمیسون پزشکی می رود و ۲۰ % به درصدش افزوده می شود
بنده تمام این مطالب را عین واقعیت نوشتم و در هر محکمه ای حاضر به حضور و دفاع از آن هستم
قضاوت بر عهده شما
سلام ، با تشکر از فاش نیوز عزیز باید عرض کنیم عمل به وصیت نامه امام راحل (ره) بسیار خوب است اما با وجود مبارک رهبر معظم انقلاب که بخوبی توانمندی تشیع را به رخ جهان کشیده لازم است فریاد بزنیم ای مردم اگر بجای اجرای دستور فرمانده کل قوا آنچنان فریفته زیور دنیا و شیطان شویم که دستور فرمانده دشمن را اجرا کنیم بنابراین نابود خواهیم شد.
اینجا است که باید نقش رهبری معظم انقلاب و فدا کاری سپاه پاسداران و عاشقان نظام اسلامی را درک کرد که با وجود مشکلات بی شمار در دو جبهه جهاد اکبر و اصغر پیروز شدیم و امنیت نظام اسلامی حفظ شد.
نکته قابل ملاحظه و بسیار مهمی که گاهی از اعتماد به نفس جوانان شگفت زده میشویم که بشدت احساس غرور ملی و قدرت ایمان و سلحشوری رزمندگان در جبهه و زدن گلوبال هوک آمریکا و هزاران جام طهورای شراب چهل ساله الهی در خمخانه انقلاب اسلامی و چهل عاشورای خالص در وجودشان موج میزند تا حدی که بعضا مجبور شدیم بگوییم ای عزیزان ما ایثارگران در مقابل استکبار جهانی ایتستادیم لیکن شما اینچنین احساس مستی غرور ملی می کنید ؟ لذا بایستی با توکلت علی الله مراقب باشیم که شدت هیجان و مستی های غرور ملی جوانان از پیروزیهای پی در پی و امنیت در فضای بیکران هدایت الهی رهبر معظم انقلاب تا حدی که باخت در بازی فوتبال را جشن گرفتند و در خیابانها ریختند کنترل گردد و باعث نشود داستان تروا تکرار شود و از آن سوی بام بیفتیم !!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi