شناسه خبر : 75818
سه شنبه 03 تير 1399 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انجام بیش از ۱۸ هزار دیدار با ایثارگران تهران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: ۱۸ هزار و ۱۲۵ مورد دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سه ماه نخست امسال انجام شده است.

حمید علی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، با اشاره به برخی تغییرات در اجرای طرح «سپاس» به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: از ابتدای سال 99 تا کنون در مجموع 18 هزار و 125 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تکریم شده است که به دلیل شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طرح سپاس برای 12 هزار نفر از این ایثارگران به صورت تلفنی انجام شد.

وی افزود: سه هزار و 548 مورد از این دیدارها با حضور رؤسا و مسئولان مناطق و با هدف رسیدگی به مشکلات ایثارگران و تکریم آنان انجام شده و با توجه به اهمیت تداوم طرح سپاس، این طرح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نظر گرفتن شرایط خاص جامعه هدف به ویژه والدین معزز شهدا، جانبازان شیمیایی و 70 درصد تداوم خواهد داشت.

صمیمی با تأکید بر حفظ شأن ایثارگران اظهار داشت: طرح «سپاس» باید به شکلی انجام شود که علاوه بر حفظ منزلت ایثارگران، مفید و اثر بخش باشد و اگر در مواردی خانواده‌های تحت پوشش ما با مشکل و مسئله‌ای روبه رو هستند منجر به رفع این مشکلات شود. تلاش ما این است که با شناسایی و بررسی مسائل موجود، اقدام به موقع و ارائه راهکارهای مناسب، از بروز آسیب‌های بعدی پیشگیری کنیم.

در سه ماهه نخست امسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با 415 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به صورت مستقیم و هدفمند دیدار داشته و از نزدیک مشکلات مطرح شده از سوی جامعه هدف را بررسی کرده است. تهران بزرگ با تحت پوشش قرار دادن بیش از 85 هزار نفر از جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا، وظیفه خدمت به 10 درصد از جمعیت ایثارگر کشور را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi