شناسه خبر : 75823
سه شنبه 03 تير 1399 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«دختر خوب» از نگاه دختر خردسال یک شهید

تا پدرشان بود، روز دختر و جشن‌های تولد‌ برایشان رنگ و بوی دیگری داشت، اما حالا که بابا در آسمان خدا سیر می‌کند و دست نوازشی نیست که روی سرشان بکشد، مناسبت‌ها هم مثل قبل نیست، هرچند که مادر تمام سعیش را برای پر کردن جای پدر می‌کند، اما جای خالی‌ پدر همچنان روی دل‌ دختران شهدا سنگینی می‌کند. سنگینی که می‌توان آن را از بغض صدای فرزندان شهدا وقتی درباره پدر صحبت می‌کنند و یا نگاه خیره آنان به قاب عکس‌های پدر، تشخیص داد.

مناسبت‌هایی همچون روز دختر که به یمن میلاد پر برکت کریمه اهل بیت (ع) نامگذاری شده است برای فرزندان شهدا حال و هوای دیگری دارد. «غزل» و «باران» فرزندان یکی از شهدای فاطمیون هستند که پدر آنان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و در نبرد با تروریست‌‎های تکفیری در سوریه به شهادت رسیده است. گفت‌وگوی کوتاهی از این دو فرزند شهید به مناسبت روز دختر از سوی رسانه فاطمیون منتشر شده است که در ادامه آن را می‌بینید.

download

اینستاگرام
عزیزم عزیزم عزیزم
من شهداراخیلی دوست دارم عموی خودم هم شهیدگمنام هست، نامش عبدالرحیم زارع است. از استان بوشهر، شهر امام حسن. من فرزندان شهداراخیلی دوست دارم. همیشه فیلم‌هایشان را دانلود میکنم نگاه میکنم وخیلی گریه میکنم. وبراشون دعا میکنم که خداوند بهشون صبر بده، واینکه آقاجونم. یعنی همان. پدربزرگم. جزءجانبازان جنگ تحمیلی هست. روح همه شهدا شادباش. وماهمچنان ایستاده ایم وراهشان راه ادامه می‌دهیم.
سلام من سامیه زارع هستم عموی من هم شهید شده.
اسمش عبدالرحیم زارع هست از استان بوشهر، شهر امام حسن
من شهدا را خیلی دوست دارم و همیشه به یادشان هستم
و صحبت های فرزندان شاهد را بشنوم
مخصوصا دختران شهدا
از چه نعمت بزرگی محروم شدن تا ما تو امنیت زندگی کنیم. اونوقت بعضی ها چقدر تنگ نظر هستن که تحمل ندارن بعضی امتیازات به اینها داده بشه.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi