شناسه خبر : 75828
چهارشنبه 04 تير 1399 , 15:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی

آب به آسیاب دشمن نریزیم

دشمن شبانه روز مشغول فعالیت ضد فرهنگی و دینی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

فاش نیوز - دشمن شبانه روز مشغول فعالیت  ضد فرهنگی و دینی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

اگر به فضای مجازی سری بزنیم و نگاهی کوتاه و گذرا به مطالب منتشر شده در کانال ها و گروهها بیندازیم متوجه می شویم که دشمن بیکار ننشسته و شبانه روز مشغول فعالیت  ضد فرهنگی و دینی است. اما متاسفانه در این راستا تعدادی هم ناخواسته و یا از روی عمد مطالب منتشره شده را کپی کرده ودر گروه ها و کانال ها انتشار می دهند.

ضعف برخی مسئولان ومدیران در اداره کشور، خیانت، سوء استفاده و اختلاس برخی مدیران و دولتمردان، فرزندان و بستگان آنها از جمله مطالبی است که هر روز شاید هزاران بار در فضای مجازی منتشر و یا تصاویر شان که ظاهری آراسته و نشان دینداری و انقلابی دارد به نمایش گذاشته می شود.

آنها با توسل به شباهت های ظاهری به جامعه  چنین القاء می کنند که مسئولان و مدیران کشور و شهروندان مومن و متدین و انقلابی بی تقوا و سست ایمان هستند و در نهایت، ناکارآمدی نظام مردم سالاری دینی در اداره کشور را تبلیغ و ترویج می کنند.

به عنوان مثال در فضای مجازی مطلبی خواندم  که نوشته بود فرزندان برخی هنرمندان در زمینه هنر موفق هستند و باعث افتخار کشور شده اند و در مقابل به مفاسد و خودنمایی فرزندان و وابستگان برخی مسئولان اشاره و چنین نتیجه گرفته شده بود که تربیت و دینداری فرزندان این هنرمندان که آنان را مطرب می خوانند صحیح بوده و در مقابل تربیت و دینداری فرزندان مسئولان که خود را متدین ،امانتدار،مومن و انقلابی معرفی می کنند درست نبوده است.

البته در بین همه اقشار مردم افراد و اشخاص خوب و بد وجود دارد و نمی توان موضوع اعمال زشت و بی تقوایی آنان را به همه تعمیم داد.

فساد،اختلاس،خیانت و هر عمل خلاف شرع و قانون از هرکس و از هر قشرکه باشد پذیرفتنی نیست و باید مطابق قانون با آن برخورد شود.

امروز دشمن تلاش دارد با تولید محتواهای دو پهلو و در ظاهر پسندیده و انتقادی، باورها و اعتقادات مردم را نشانه رفته ودر کارآمدی دین مبین اسلام و مذهب تشیع و نظام مردم سالاری دینی تشکیک ایجاد نماید و آن را ناکارآمد جلوه دهد.

متاسفانه همه کسانی که این گونه محتواهای تولید شده را می خوانند، یا می شنوند نمی توانند آنها را تجزیه و تحلیل کنند .

بنابر این در وهله اول باید از انتشار متون، کلیپ ها و صداهای ضبط شده دو پهلو که صحت و درستی آن به اثبات نرسیده است خودداری کنیم و در مرحله بعد در تضعیف باورهای دینی، مذهبی و انقلابی مردم و کمرنگ کردن هنجارهای اجتماعی و اخلاقی شریک نباشیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

جانباز جواد پیرانی رازلیقی

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi