شناسه خبر : 75835
چهارشنبه 04 تير 1399 , 08:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معارفه معاون جدید توسعه مدیریت و منابع بنیاد برگزار شد

 

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد برگزار شد

 

 سید منصور میرمرادی در این نشست ضمن تشکر از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی و سایر معاونین، مدیران کل و کارکنان بنیاد در طول دوران خدمت گفت: امیدوارم که امانت‌دار خوبی بوده باشم و از معاونین، مدیران کل و سایر همکاران که با وجود کاستی‌ها و مشکلات، صادقانه و مخلصانه مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دادند قدردانی می‌کنم.

 وی خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده در بنیاد در سایر سازمان‌ها ارائه نمی‌شود مانند خدمات سامانه برخط که هم اکنون ۱۷ خدمت را ارائه می‌دهد. بنیاد سازمانی هوشمند و یادگیرنده است که بر اساس ضوابط و قوانین تحول یافته و این مسئله از افتخارات بنیاد به شمار می‌رود.
معاون سابق توسعه مدیریت و منابع بنیاد در پایان گفت: از همه دوستان به ویژه حسن نیت آقای اوحدی قدردانی کرده و برای وی آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم همگان در صورت قصور حلال کنند و ان‌شاءالله که این تغییر موجبات تحول در اندیشه سازمانی را بیش از پیش فراهم کند.
در ادامه این نشست وحید بوستان احمدی با تشکر از اعتماد رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدوارم با کمک معاونین، مدیران کل و همکاران به سوی تحقق اهداف برنامه ریزی شده بنیاد حرکت کرده و در این راستا از تجارب ارزنده آقای میرمرادی در جایگاهی دیگر استفاده کنیم.
گفتنی است در پایان این نشست توسط محمود باقری مزید آبادی مشاور مالی رییس بنیاد و علی گرجی زاده مشاور حقوقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح تقدیر از زحمات سید منصور میرمرادی قدردانی و حکم انتصاب سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد به وحید بوستان احمدی اهدا شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام.عالیه خانه تکانی واجب و لازمه...جناب اوحدی تغییرات .تغییرات.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi