شناسه خبر : 75838
چهارشنبه 04 تير 1399 , 08:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

​انتصاب سرپرست حوزه ریاست بنیاد شهید

 

​انتصاب سرپرست حوزه ریاست و سرپرست اداره کل امور اقتصادی و مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

 مهندس سعید اوحدی با صدور حکمی حجت ناصری را به عنوان سرپرست حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
همچنین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکم دیگری محمود تبریزی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل امور اقتصادی و مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
حجت الله امانی نیز با حکم مهندس اوحدی به عنوان مشاور امور ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.
گفتنی است پیش از این نیز علی گرجی زاده و محمد باقری با حکم معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به ترتیب به‌عنوان مشاور حقوقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاور مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شده بودند

منبع: ایثار
اینستاگرام
جناب ناصری عزیز، لطفا، خواهشا مسولین به خاندان شهدا، فرزند، برادر، خواهر در خود بنیاد شهید جایگاهی ندارند اونم با مدارک تحصیل بالا در گوشه ایی گذاشته شدند که دیده نشوند یک استعلام گرفته بشه از ادارات کل ستادی و استانی،زمانی ما قدر و منزلت آنها را در سیستم خودمان نبینیم دستگاههای دیگر حرف ما را گوش میکنند، مانند انقلابی از سیستم خودمان شروع کنیم تا بتوانیم حق خانواده شهدا و ایثارگران را از دیگر دستگاهها مطالبه کنیم. فرزند، برادر و خواهرشی و فرزندان ایثارگران که رنج دیده اند نباید زیر دست قرار گیرند چرخ نظام باید در دست با کفایت اینا بچرخه. نه بقیه برای اینا تصمیم بگیره، مدیران کل یک مشاوری در خصوص ایثارگران شاغل در بنیاد شهید ندارند انوقت ما نماینده ایثارگران از سایر دستگاهها میخواهیم.
مهندس رئیس امور کارکنان ادارات کل را بعد 10یا۲۰ یا 25سال برای رضای خدا عوض کنید چون زور مدیر کل استان هم بهش بخاطر باج هایی که به تهران میدهد نمیرسه، حق نگهدارت.
اضافه کار ها را برمبنا فیش حقوقی بررسی کنید، روز قیامت بعنوان شاکی از شما نمیگذرم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi