شناسه خبر : 75880
پنجشنبه 05 تير 1399 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت از جانباز حادثه شناور کنارک

ناخدا یکم شهرام منصوری‌مقدم جانشین فرمانده پایگاه دریایی بوشهربا حضور در منزل پدر جانباز رحیم مظفری از جانبازان حادثه شناور کنارک از آن دلجویی کرد.

جانشین پایگاه دریایی بوشهر از جانباز حادثه شناور کنارک عیادت کرد

 ناخدا یکم شهرام منصوری‌مقدم شامگاه چهارشنبه به اتفاق رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر با حضور در منزل پدر جانباز رحیم مظفری یکی از جانبازان حادثه شناور کنارک با وی دیدار کرد .

در این دیدار جانشین فرمانده پایگاه دریایی بوشهر ضمن دلجویی از جانباز ناوبان‌دوم رحیم مظفری، حضور دوباره جانباز در کنار خانواده را لطف خداوند دانست و اظهار داشت: جانبازان شهدای زنده هستند و جایگاه ویژه‌ای در میان آحاد مردم دارند این موضوع وظیفه سنگینی را بر دوش شما و خانواده‌تان  می‌گذارد.

 ناخدا منصوری‌مقدم با بیان اینکه جوانان اکنون به شما به‌عنوان یک الگو نگاه می‌کنند خاطرنشان کرد: بر اساس صحبت های امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ما با پوشیدن این لباس سفید مقدس در صف شهادت ایستاده‌ایم و همواره خود را برای هرگونه جانفشانی و ایثار آماده کرده‌ایم.

در پایان جانشین فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با اهدا لوح تقدیر از ایثار و فداکاری جانباز رحیم مظفری تقدیر کرد.

گفتنی است که ناوبان‌دوم جانباز رحیم مظفری متولد سال 1374 از روستای قلایی از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر می‌باشند که در تاریخ 21 اردیبهشت ماه امسال در حین تمرین دریایی در ناو پشتیبانی کنارک دچار حادثه شد و به درجه جانبازی نائل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi