شناسه خبر : 75890
پنجشنبه 05 تير 1399 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقاتهرانی، نماینده ی تهران:

هر وقت به مردم ودیعه مسکن دادید به ما نمایندگان هم بدهید

نماینده تهران در مجلس معتقد است که در شرایط فعلی که مردم در تنگنای اقتصادی قرار دارند و تهیه مسکن برایشان سخت شده پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگان کار مناسبی نیست.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با‌ اشاره به پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگان، گفت: بنده علی‌رغم اینکه احتیاج به این ودیعه مسکن دارم و مستاجر هم هستم این ودیعه را دریافت نخواهم کرد.
وی با بیان اینکه پرداخت ودیعه مسکن به نمایندگانی که در تهران مسکن دارند اقدام مناسبی نیست، افزود: مردم در شرایط فعلی در تنگنا قرار دارند و تهیه مسکن برای آنها سخت شده است به اعتقاد بنده اگر به مردم ودیعه مسکن پرداخت می‌شود به نمایندگان نیز این ودیعه را بدهند. نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: تاکنون پرداخت این ودیعه مسکن به نمایندگان تهران قطعی نشده است و باید منتظر ماند و دید که هیئت‌رئیسه مجلس در این زمینه چه تصمیمی ‌اتخاذ خواهد کرد.
 
اینستاگرام
سلام. بخداازاین شعارهای پوپولیستی خسته شدیم. جناب اقاتهرانی لطفابامردم صریح باشیدحال که این موضوع رارسانه ای کردید.همه میدانند شمادردوره های پیش نماینده تهران درمجلس بودید.دردوره های قبل همه نماینده هاازاین امتیازنیز برخورداربودند وتقریباهمه ازانان ازاین قانون بهره برددند وچه بسابسیاری ازنماینده های پیشین بابت کم وزیادبودن وجه چانه زنی نیزکرده بودند.خوب بودشمانیز اضافه میکردید ازاین امتیازدرگذشته استفاده کرده بودیدیانه واگراستفاده کرده بودیدبعدازاتمام دوره نمایندگی ان مبلغ رابه مجلس مستردنمودیدیاخیرزیرا بسیاربگوش رسیده نمایندگان دورپیشین بدون تسویه حساب اینچنینی بامجالس قبل محل کارخودراترک وکسی پیگیر این طلب مجلس ازانان نشد؟
اینجانب جانباز شیمیایی با ۵۰ماسابقه جبهه ومرتب با کپسول اکسیژن زنده هستم بخدا قسم مستاجرهستم و هرچه به بنیادشهیدمراجعه می نمایم جوابی نمی گیرم و حتی یک باربحثم شد گفتندمگرماگفتیم برید جبهه دیگه نتونستم حرفی بزنم ودیگه نرفتم و هرروز زندگیم سخت تر میشود اگرمدارک هم خواستید بگیدتا ارایه نمایم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi