شناسه خبر : 75898
پنجشنبه 05 تير 1399 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارمغان دولت برای خانواده های شهدا و جانبازان درالبرز

ارمغان دولت برای خانواده های شهدا و جانبازان درالبرز

 ۱۷۴ واحد مسکونی به عنوان ارمغان دولت تدبیر و امید روز پنجشنبه با حضور سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در شهر جدید هشتگرد استان البرز به خانواده های معظم شهدا و جانبازان واگذار شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در آیین واگذاری این واحدها که عزیزاله شهبازی استاندار البرز و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند،گفت: عملیات ساخت این واحدهای مسکونی درسال ۹۵ کلید خورد و با اهتمام دولت و حمایت شرکت عمران و بانک مسکن به تازگی تکمیل و آماده واگذاری شد.

وی افزود: هزینه ساخت هریک از این واحدهای مسکونی ۱۲۰ میلیون تومان است که ۵۰ میلیون تومان آن تسهیلات بانکی درازمدت است .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: ۴۰ همسرشهید، ۹۰ جانباز و ۴۴ فرزند شهید در این مجموعه ساکن خواهند شد و برنامه داریم برای سه هزار متقاضی دیگر در سیاهکلان کرج مسکن احداث کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع و در دو طبقه با متراژ کل ۱۹ هزار متر مربع بنا ساخته شده است.

مسعود حق لطفی گفت: مراحل اجرایی پروژه ۱۷۴ واحدی از شهریور سال ۹۵ آغاز شد که در ۸۷ بلوک ۲ طبقه اجرایی شده است. 

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز حدود ۱۵ هزار خانوار تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
یک نظر لطفی هم به جانبازان معسر استان تهران بکنید. جانبازانی که منزل ندارند.ما هم حاضریم برویم کرج زندگی کنیم.یا همین پرند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi