شناسه خبر : 75915
شنبه 07 تير 1399 , 09:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان البرز

 

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان البرز/ تأکید بر ضرورت حل مشکل اشتغال ایثارگران

 
 

مهندس سعید اوحدی در این نشست گفت: خداوند عنایت ویژه‌ای به شهدا دارند و ما نیز باید فرصت خدمت به این عزیزان را مغتنم بشماریم، زیرا فرصت خدمت بسیار کوتاه است و باید به بهترین شکل از آن بهره گرفت. باید شکرگزار خداوند باشیم که چنین فرصتی را به ما اعطا کرده تا خدمتگزار عزیزترین و مقدس‌ترین انسان‌های جامعه باشیم.
وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان و تأیید همگان مقدس‌ترین و انقلابی‌ترین نهاد نظام جمهوری اسلامی است و ما نیز باید متناسب با همین جایگاه رفتار کنیم. هرقدر شناخت بیشتری نسبت به جامعه معزز ایثارگری پیدا کنیم قطعاً بهتر می‌توانیم خدمتگزار این عزیزان باشیم و نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام کنیم.
معاون رییس جمهور با اشاره به افتتاح طرح مسکن ۱۷۴ واحدی ایثارگران در شهر جدید هشتگرد گفت: با قول مساعد استاندار محترم البرز ان‌شاءالله به زودی شاهد برطرف شدن مشکل زمین ۷ هکتاری منطقه رجایی کرج خواهیم بود. استان البرز الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها است تا آن‌ها نیز گام‌های سریع‌تری برای حل مشکل مسکن ایثارگران بردارند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: باید با عزمی جدی به سمتی برویم که مشکل اشتغال ایثارگران نیز مرتفع شود.
اوحدی در ادامه سفر خود به استان البرز با خانواده شهیدان «فتح الله، حبیب الله و محمد بغدادی»، آزاده و جانباز «محسن کیان» و جانباز «موسی فلاحتداری» دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدارها موفقیت‌ها و امنیت نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهیدان و فداکاری جانبازان و ایثارگران دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت همواره راهگشای ما در مشکلات بوده است و امروز نیز شاهدیم ملت بزرگ ایران به برکت وجود همین فرهنگ در برابر تمام فشارهای استکبار جهانی ایستادگی می‌کند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با قدردانی از ایستادگی و صبر خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گفت: تمام مردم و مسئولان مدیون جامعه بزرگ ایثارگری هستند و همواره باید قدردان شما عزیزان باشیم.
ایثارگران حاضر در این دیدارها نیز به بیان نظرات و درخواست‌های خود پرداختند.
اوحدی در سفر به استان البرز در مزار مطهر شهدای گمنام شهر جدید هشتگرد به مقام شامخ شهدای استان  البرز ادای احترام کرد و سپس طرح ۱۷۴ واحدی مسکن ایثارگران در شهر جدید هشتگرد را افتتاح کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi